محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، 126 زندانی را به سبب شیوع ویروس کرونا مورد عفو قرار داد. 
به گزارش ایکنا؛ به نقل از مرکز اطلاعرسانی فلسطین، این افراد در مراکز اصلاح و بازیابی نگهداری میشدند و با توجه به شیوع کرونا و به خاطر حفظ سلامت آنان مورد عفو قرار گرفتند.
نبیل ابو ردینه، سخنگوی تشکیلات خودگردان در کنفرانسی مطبوعاتی اظهار کرد که این اقدام در چارچوب تلاشها برای مقابله با کرونا و جلوگیری از شیوع بیشتر آن در مناطق فلسطینینشین انجام شده است.
یادآور میشود، طبق آمار رسمی اعلام شده، تاکنون 237 فلسطینی به ویروس کرونا مبتلا شدهاند و یک نفر هم فوت شده است. 225 نفر از این افراد ساکن کرانه باختری و 12 نفر هم ساکن نوار غزه هستند.
انتهای پیام