اجرای طرح «فوریت‌های قرآنی» در یزد
کد خبر: 3889631
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹
مطهریان خبر داد:

اجرای طرح «فوریت‌های قرآنی» در یزد

مدیرعامل اتحادیه قرآنی یزد گفت: طرح «فوریت‌های قرآنی» به همت اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت یزد اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدرضا مطهریان، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت یزد در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: طرح فوریت‌های قرآنی با هدف رفع درخواست‌های امور قرآنی دستگاه‌ها و نهادها و مجالس در سطح استان انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طرح فوق برای گردآوری و ساماندهی مجموعه‌ای از درخواست‌های قرآنی است، اظهار کرد: نهادها، سازمان‌ها، ادارات و یا اشخاص حقیقی و حقوقی برای برگزاری محافل و کرسی‌های تلاوت در سطح استان و یا تأمین سایر فعالیت‌های قرآنی‌شان چون قاری و حافظ، گروه تواشیح، مربی و داور، خطابه‌خوان و برگزاری مسابقات و آزمون‌های قرآنی می‌توانند از این طرح بهره‌مند شوند.

مطهریان بیان کرد: همچنین در این طرح، تدابیری نیز برای اعزام اساتید به منظور تدریس در کلاس‌های حفظ، قرائت و روخوانی قرآن، دوره‌های سبک زندگی، مشاوره و کارگاه‌های آموزش خانواده، تهیه سؤالات مسابقات و آزمون‌ها و حتی برپایی نمایشگاه‌ها و تهیه محصولات قرآنی و فرهنگی شامل کتاب، نرم‌افزارها و ... در کوتاه‌ترین زمان ممکن در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به همکاری قرآنیان استان، تصریح کرد: متقاضیان برای استفاده از این مزایا می‌توانند با شماره ۱۲_۳۷۳۳۱۷۱۱ تماس بگیرند و یا درخواست خود را از طریق پیام‌رسان ایتا به نشانی quranyyazd@ ارسال کنند.  

انتهای پیام
captcha