اجرای طرح «راهیان پیشرفت» ویژه فعالان قرآنی یزد
کد خبر: 4177813
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹

اجرای طرح «راهیان پیشرفت» ویژه فعالان قرآنی یزد

اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت یزد تفاهم‌نامه همکاری با مجتمع پرتو فرآیند ایران مرکزی را در راستای اجرای طرح راه‌اندازی راهیان پیشرفت منعقد کرد.

انعقاد تفاهم‌نامه

محمد شایق، قائم مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت یزد در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: تفاهم‌نامه اتحادیه با مجتمع پرتو فرآیند مرکزی در تفت منعقد شد.

شایق گفت: در راستای این تفاهم‌نامه، گروه‌های 25 نفره از فعالان قرآنی استان در قالب راهیان پیشرفت به بازدید از این مجتمع خواهند پرداخت تا ضمن مشاهده پیشرفت جوانان ایرانی در عرصه‌های مختلف، ببینند که چگونه در عین تحریم‌های استکبار جهانی، پیشرفت‌های خارق‌ا‌لعاده‌ای داشته‌اند و از طریق ارتباط با سایر افراد و تأثیرگذاری که در بطن و متن جامعه دارند، امیدباوری، خودباوری و اراده جمعی را به جامعه تزریق کنند.

وی با اشاره به اینکه مرکز فوق تحت نظر سازمان انرژی اتمی است، اضافه کرد: مجتمع پرتو فرآیند ایران مرکزی(یزد) به منظور پاسخگویی به بخشی از نیازهای پژوهشی و صنعتی کشور در زمینه پرتودهی الکترون و تابش ایکس، در سال 1376 مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

بازدید اولین گروه از قرآنیان در قالب راهیان پیشرفت از مجتمع پرتوفرآیند ایران مرکزی (تفت)

 همچنین در خبر دیگری از اتحادیه مؤسسات قرآنی یزد آمده است؛ بیست و پنجمین خبرنامه اتحادیه قرآنی استان با عنوان افق؛ احیای فرهنگ قرآنی در چهار صفحه منتشر شد. این فصلنامه که ششمین سال خود را طی می‌کند دربردارنده فعالیت‌ها و رویدادهای تابستان 1402 چون بیانیه اتحادیه قرآنی بر محکومیت اهانت به قرآن، اعلام انزجار جامعه قرآنی از هتک حرمت ساحت قرآن، حضور یزدی‌ها در آزمون‌های طرح «4 هزار شهید و 4 هزار حافظ»، دیدار اعضای ستاد «4 هزار شهید 4 هزار حافظ» با امام جمعه یزد، بهره‌مندی مؤسسات قرآنی از تبلیغات رایگان شهری و احیای طرح وقف مشارکتی قرآنی در یزد و... است که هر سه ماهه یکبار منتشر می‌شود.

 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha