راه‌اندازی کاروان ولادت ولیعصر (عج) در پردیس
کد خبر: 3890401
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵

راه‌اندازی کاروان ولادت ولیعصر (عج) در پردیس

به مناسبت نیمه شعبان، ۴ هزار کتاب مهدوی در قالب کاروان ولادت ولیعصر(عج) از سوی دفتر امام جمعه شهرستان پردیس به شهروندان اهدا می‌شود.

راه‌اندازی کاروان ولادت ولیعصر (عج) در پردیسبه گزارش خبرنگار ایکنا از پردیس، به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان و میلاد امام مهدی (عج) و با توجه به عدم برپایی جشن‌های مردمی به علت بیماری کرونا با هماهنگی دفتر امام جمعه شهرستان پردیس برنامه‌های شاد و متفاوتی نسبت به سال‌های گذشته در پردیس برگزار می‌شود.

به گفته حجت الاسلام سیدحسین حسینی، امام جمعه شهرستان، راه‌اندازی کاروان ولادت در کل شهرستان پردیس از جاجرود تا بومهن جهت برپایی شادی شهروندان در جشن نیمه شعبان انجام می‌شود. همچنین اهدای چهار هزار کتاب مهدوی با همکاری شهرداری پردیس در اختیار ائمه جماعات برای توزیع میان شهروندان قرار می‌گیرد.

وی همچنین افزود: در نیمه شعبان به جوانان و نوجوانانی که نام مبارک مهدی و نرجس دارند از سوی دفتر امام جمعه شهرستان هدایایی اعطا و مسابقات قرآن در این زمینه به طور مجازی برگزار خواهد شد.

همچنین قرائت جمعی سوره فجر در روز نیمه شعبان و ختم صلوات برای مدافعان و خادمان سلامت در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی از دیگر برنامه‌های مصوب دفتر امام جمعه شهرستان پردیس است که در میان شهروندان اطلاع‌رسانی شد.

خبرنگار: نسا زارع

انتهای پیام
captcha