رئیس‌جمهور عراق: مأمور شدن «الکاظمی» روزی تاریخی برای عراق است
کد خبر: 3890474
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۳

رئیس‌جمهور عراق: مأمور شدن «الکاظمی» روزی تاریخی برای عراق است

رئیس‌جمهور عراق امروز، 21 فروردین ماه، در مراسم مکلف شدن «مصطفی الکاظمی» به تشکیل دولت جدید گفت: امروز مأمور شدن «الکاظمی» برای تشکیل کابینه یک روز تاریخی برای عراق است و امیدوارم دولت جدید خواسته‎های ملت را محقق کند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از السومریه نیوز، «برهم صالح» رئیس جمهور عراق امروز، پنجشنبه در مراسم تکلیف «مصطفی الکاظمی»، رئیس سازمان اطلاعات به تشکیل کابینه جدید این کشور، از وی به عنوان چهره‌ای میانه‌رو و گزینه مورد توافق همه احزاب سیاسی یاد کرد و گفت: مسئولیتی که به الکاظمی داده می‎شود، یک مسئولیت بزرگ است.

وی در ادامه ابراز امیداوری کرد که دولت جدید به ریاست الکاظمی بتواند مطالبات مردم و انتظارات آنها را برآورده کند و دارای حاکمیت مبتنی بر قانون باشد.

رئیس جمهور عراق افزود: امروز یک روز خاص و مهم برای عراق است زیرا از مرحله سخت عبور کرده‌ایم و همه جناح‌های سیاسی پایبند به تشکیل دولت هستند.

«مصطفی الکاظمی» گزینه جایگزین عدنان الزرفی برای تصدی پست نخست‌وزیر نیز در مراسم دریافت رسمی حکم تکلیف اعلام کرد: همه ما خدمتگزار مردم هستیم و برای انجام مسئولیت محوله همه تلاش خود را خواهیم کرد.

انتهای پیام
captcha