دفن شماری از جان‌باختگان کرونا در نیویورک در گور دسته‌جمعی
کد خبر: 3890598
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۷

دفن شماری از جان‌باختگان کرونا در نیویورک در گور دسته‌جمعی

مقامات شهر نیویورک آمریکا به تدفین شماری از جان باختگان بر اثر ابتلا به ویروس جدید کرونا در گورهای دسته جمعی روی آورده‌اند.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری «یورونیوز»، تصاویری که به وسیله یک پهپاد در آسمان شهر پرجمعیت نیویورک به ثبت رسیده است نشان می‌دهد که مسئولان این شهر تابوت تعدادی از جان‌باختگان را در گودالی بزرگ در گورستان جزیره هارت دفن می‌کنند.
 
افزایش شمار جان‌باختگان بر اثر ابتلا به ویروس جدید کرونا باعث شده است که مقامات شهر نیویورک دوره نگهداری اجساد در سردخانه ها را کاهش دهند.

به این ترتیب خانواده قربانیان کرونا مهلت کمتری برای تحویل گرفتن اجساد عزیزانشان دارند. مقامات نیویورک در صورت عدم مراجعه آنها در مهلت تعیین شده اجساد را در قبرستان هارت دفن می‌کنند.

تصاویر هوایی نشان می‌دهد که مقامات نیویورک روز پنجشنبه ۴۰ تابوت را در این قبرستان دفن کردند. این در حالی است که دو گودال بزرگ دیگر نیز طی روزهای گذشته برای تدفین جان باختگان بر اثر ابتلا به بیماری همه گیر «کووید ۱۹» حفر شده است.

وظیفه تدفین افرادی که در گورستان جزیره «هارت» به خاک سپرده می‌شوند اغلب بر عهده زندانیان محبوس در زندان معروف جزیره رایکرز است. یا این حال این روزها به دلیل شیوع ویروس جدید کرونا و رعایت نکات بهداشتی، تدفین افرادی که خانواده‌هایشان اجساد آنها را تحویل نگرفته اند دیگر توسط زندانیان انجام نمی‌شود.

از سوی دیگر شمار بالای قربانیان ویروس جدید کرونا در شهر نیویورک باعث شده است که بیمارستان های این شهر اجساد جان‌باختگان را به درون کامیون های یخچال‌دار در بیرون از ساختمان منتقل کنند.

ایالت نیویورک کانون اصلی شیوع ویروس کرونا در آمریکا است. بنا به آمار منتشر شده تا پایان روز پنجشنبه بیش از هفت هزار نفر در این ایالت بر اثر ابتلا به بیماری «کووید ۱۹» حان باخته‌اند. این در حالی است که بیش از ۱۶۱ هزار نفر نیز در ایالت نیویورک به این بیماری همه گیر مبتلا شده‌اند.
 
ابتلای ۴۵۰ نفر به کرونا در زندانی در آمریکا

پایگاه خبری «روسیا الیوم» گزارش داد که آزمایش‌ها از ابتلای حدود ۴۵۰ زندانی و کارمند آمریکایی به ویروس کرونای جدید در بزرگترین زندان شهر شیکاگوی آمریکا حکایت دارد.

این موضوع را مقامات بخش زندان‌ها در شهرستان «کوک» واقع در ایالت شیکاگوی آمریکا اعلام کرده‌اند.
انتهای پیام
captcha