ویروس کرونا از زشتی‌های اخلاقی جهان امروز پرده برداشت
کد خبر: 3890788
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵
آیت‌الله عیسی قاسم:

ویروس کرونا از زشتی‌های اخلاقی جهان امروز پرده برداشت

آیت‌الله عیسی قاسم، رهبر شیعیان بحرین، تصریح کرد: ویروس کرونا عالم را تحت تأثیر قرار داد و از بحران اخلاقی و وحوشت آن پرده برداشت.

ویروس کرونا از زشتی‌های اخلاقی جهان امروز پرده برداشتبه گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری منامة پست، آیت‌الله عیسی قاسم، رهبر شیعیان بحرین، در سخنانی به مناسبت میلاد با سعادت حضرت مهدی(عج) تأکید کرد: اگر بحران اخلاقی در جهان ادامه یابد، ویروس کرونا بیش از پیش جهان را مفتضح و زشتی‌های آن را برملا می‌کند.

آیت‌الله عیسی قاسم تأکید کرد: بحران اخلاقی جهان به معنای بحران رؤسا و کشورهای بزرگ و کوچک، رهبران، حاکمان، وزرا، ملوک و رؤسای جمهور و فقدان دین، انسانیت و جدان است.

وی با بیان اینکه دزدی ماسک‎های کشورهای دیگر و مصادره آنها یکی از ویژگی‌های اخلاقی این جهان بیمار در چنین شرایطی است، تأکید کرد: این به معنای دزدی ماسک از فقرای بی‌پناهی است که بیماری و به دنبال آن مرگ آنها را تهدید می‌کند. 

رهبر شیعیان بحرین ابراز کرد: تحریم و تشدید محاصره اقتصادی کشورهایی که مورد تجاوز دشمنان قرار گرفته‌اند، از نمونه‌های این زشتی‌ها و وحشیگری‌های اخلاقی به‌ شمار می‌رود و بسیاری از رؤسای جهان و رهبران بزرگ به آن دچار هستند.

انتهای پیام
captcha