توئیت مقتدی صدر در آستانه رمضان
کد خبر: 3891783
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷

توئیت مقتدی صدر در آستانه رمضان

رهبر جریان صدر در عراق در پیامی توئیتری با تأکید بر اهمیت کمک به فقرا و نیازمندان در آستانه ماه رمضان، تجار را به عدم تمسک به دنیا و ذخیره نکردن طلا و نقره فراخواند.

تاکید مقتدی صدر بر لزوم کمک به فقرا در آستانه ماه رمضانبه گزارش  ایکنا به نقل از  پایگاه خبری روسیا الیوم، مقتدی صدر، رهبر جریان صدر در عراق، با انتشار مطلبی در توئیتر اظهار کرد: ماه رمضان نزدیک است و همه باید از ماه خدا و میهمانی او یاری گیرند.

وی با بیان اینکه در حالی وارد ماه خود(رمضان) شوید که در بهترین حالت از توبه، تکامل دینی و اخلاقی باشید، گفت: به تجار و سرمایه‌داران می‌گویم که طلا و نقره ذخیره نکنند، چرا که همه ما رو به زوال هستیم و با خدایی دیدار خواهیم کرد که هر کار کوچک و بزرگی را شمارش می‌کند.

مقتدی صدر با اشاره به آیه «وَالَّذِينَ يَكْنِزُونَ الذَّهَبَ وَالْفِضَّةَ وَلَا يُنْفِقُونَهَا فِي سَبِيلِ اللَّهِ فَبَشِّرْهُمْ بِعَذَابٍ أَلِيمٍ: و كسانى كه زر و سيم را ذخیره مى‌كنند و آن را در راه خدا هزينه نمى‌كنند ايشان را از عذابى دردناك خبر ده» (توبه/ آیه 34) تصریح کرد: تجار باید به فقرا، مساکین و نیازمندان انفاق کنند و به آنها طعام دهند، لباس بپوشانند و مسکن دهند حتی اجاره‌هایشان را بپردازند و در حد امکان غذا و داروی آنها را فراهم کنند. در زمین رحم کنید تا در آسمان به شما رحم کنند. آن آسمانی که نزدیک است درهای آن بسته شود.

انتهای پیام
captcha