علمای عربستان: مسلمانان مقررات کرونایی را در رمضان رعایت کنند
کد خبر: 3892722
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۴

علمای عربستان: مسلمانان مقررات کرونایی را در رمضان رعایت کنند

هیئت علمای عربستان سعودی از همه مسلمانان خواست تا با وجود تدابیر پیشگیرانه برای جلوگیری از شیوع کرونا، برای ورود به ماه رمضان آمادگی داشته باشند.  

به گزارش ایکنا؛ به نقل از «اسکای نیوز عربی»، دبیرخانه هیئت علمای عربستان سعودی امروز یکشنبه (31 فروردین) در بیانیه‌ای از همه مسلمانان خواست تا خود را برای ورود به ماه رمضان آماده کنند و در عین حال علاوه بر انجام عبادات در این ماه، تدابیر پیشگیرانه برای جلوگیری از بیماری کرونا را رعایت کنند.
 
این هیئت به همه مسلمانان توصیه کرد که به مقررات کشورهای خود در راستای حفظ سلامتی عمومی و جلوگیری از انتشار ویروس کرونا توجه کامل داشته باشند.
 
علمای عربستان همچنین در این بیانیه از مسلمانان خواستند تا در صورتی که مقامات کشورشان به ماندن در خانه توصیه کرده‌اند، نمازهای یومیه و مستحبی ماه رمضان را در منازل خود اقامه کنند. همچنین از شرکت در تجمعات مختلف از جمله مراسم افطار و سحر دوری کنند؛ چرا که هرگونه تجمعی امکان انتشار این ویروس را بیشتر خواهد کرد.
 
براساس آخرین آمارها، شمار مبتلایان به بیماری کرونا در عربستان سعودی تاکنون به 8 هزار و 274 نفر رسیده است که از این تعداد 92 نفر جان خود را از دست داده‌اند.
انتهای پیام
captcha