درخواست هیئت حقوقی شیعیان هند از سرمایه‌گذاران و خیران
کد خبر: 3892835
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲

درخواست هیئت حقوقی شیعیان هند از سرمایه‌گذاران و خیران

هیئت حقوقی شیعیان هند از سرمایه‌گذاران، روحانیون و خیران خواست که برای کمک‌رسانی به مردم نیازمند در روزهای شیوع کرونا به صورت مستقیم اقدام کنند.

به گزارش ایکنا از هند، هیئت حقوقی شیعیان هند از مردمی که کمک‌های نقدی خود را در این روزهای کرونایی به حساب بانکی این هیئت واریز می‌کنند خواست که کمک‌های نقدی و اقلام مورد نیاز مستمندان را به مستقیم به فقرا بدهند.

علی حسین قمی، دبیرکل هیئت حقوقی شیعیان هند، در این باره گفت: در حال حاضر به جای جمع‌آوری پول از طریق حساب‌های بانکی، بهتر است که به مستحقان و فقرا به صورت مستقیم کمک کنیم.

دبیرکل هیئت حقوقی شیعیان هند تصریح کرد: سرمایه‌گذاران، مؤسسات خیریه، خیران و روحانیون باید دست به کار شوند و کمک‌های نقدی و سهمیه غذایی به فقرا بدهند. اطلاعیه و تبلیغات برای توزیع کمک‌های دولتی و اقلام غذایی از سوی دولت انجام می‌شود، اما به نظر نمی‌رسد که این اقدامات نفعی به حال مردم مستحق داشته باشد.

قمی تأکید کرد: اکنون زمان آن نیست که به دنبال بانکی برای واریز کمک نقدی باشیم، بلکه باید دست به دست هم دهیم و مستقیم به سراغ مستمندان برویم و به آنها کمک کنیم. دادن هزار یا پانصد روپیه به مردم و توزیع چند بسته اقلام کمکی در مناطق خاص، مشکلی را از مستمندان رفع نمی‌کند.

وی گفت: در روزهای عادی دولت چه کمکی به مردم مستمند کرده است که اکنون به دنبال کمک‌رسانی باشد. اگر مردم قصد کمک داشته باشند، فقرا از کمک‌ها بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام
captcha