دعای ادیان برای رهایی از کرونا در ایتالیا/ پخش تلاوت قرآن + فیلم
کد خبر: 3892976
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹

دعای ادیان برای رهایی از کرونا در ایتالیا/ پخش تلاوت قرآن + فیلم

شهرداری شهر «کارپی» ایتالیا در پی شیوع گسترده ویروس کرونا در این کشور برنامه‌ دعا برای نجات از این بیماری اجرا کرد و در این برنامه قرآن تلاوت شد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه خبری «arabnn.net»، شیوع کرونا در جهان به ویژه اروپا محدودیت‌های زیادی را برای انجام مناسک دینی ایجاد کرده است و مردم ایتالیا نیز از این محدودیت‌ها مستثنا نبوده‌اند.

با توجه به افزایش مبتلایان و فوتی‌های کرونا در ایتالیا شهرداری شهر کارپی ( Carpi) این کشور دیروز، 31 فروردین برنامه‌ای با هدف تقویت روحیه معنوی ایتالیایی‌ها در روزهای شیوع این بیماری همه گیر اجرا کرد که در آن قرآن تلاوت شد.

این برنامه با عنوان «با هم برای رهایی از کرونا دعا کنیم» و با هدف بالابردن روحیه معنوی شهروندان ایتالیایی در پی شیوع گسترده کرونا و افزایش آمار تلفات کووید 19 در این کشور اجرا شد.

برگزارکنندگان این برنامه از یکی از امامان جماعت حاضر خواستند که قرآن تلاوت کند و در پی این درخواست «مراد سلمی» آیاتی از سوره حمد و آل عمران را که گویای دعا و تضرع به درگاه الهی برای بخشش گناهان بود، در میدان شهر کارپی واقع در شمال ایتالیا تلاوت کرد.

وی گفت: ما مسلمانان جزء جدایی‌ناپذیر کشور ایتالیا هستیم، اکنون از خدا می‌خواهیم که به ما کمک کرده و ما را از این بلا نجات دهد.

در این مراسم علمای ادیان مختلف حضور داشتند و در اقدامی یکپارچه برای تقویت روحیه معنوی مردم و دفع بلای کرونا دعا کردند.

انتهای پیام
captcha