تولید جدیدترین آثار گروه محمد رسول‌الله(ص) ویژه ماه رمضان + عکس
کد خبر: 3893381
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶

تولید جدیدترین آثار گروه محمد رسول‌الله(ص) ویژه ماه رمضان + عکس

گروه هم‌خوانی محمد رسول الله(ص) در آستانه ماه مبارک رمضان و به سفارش شبکه قرآن و معارف سیما و سازمان عقیدتی ـ سیاسی نیروی انتظامی به تولید آثار جدید و تصویربرداری آثار قدیمی‌تر پرداخته است.

تولید جدیدترین آثار گروه هم‌خوانی محمدرسول‌الله(ص) ویژه ماه رمضان

به گزارش ایکنا؛ گروه هم‌خوانی محمد رسول‌الله (ص) که معمولا در مناسبت‌های مختلف آثار متفاوتی را تولید‌ می‌کند، تولیدات جدیدی را با محوریت ماه مبارک رمضان تدارک دیده است.

رحیم قربانی، رئیس سازمان قرآن و عترت سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا با اعلام این خبر گفت: آثار گروه همخوانی محمد رسول الله(ص) در ماه مبارک رمضان سال‌های اخیر و به‌ویژه اثر(اسماءالحسنی) این گروه، زینت‌بخش لحظات افطار مردم از قاب شبکه‌های مختلف صدا و سیما بوده است.

وی افزود: در همین راستا اعضای این گروه برای ماه مبارک رمضان سال 99 نیز چند اثر ویژه و جدید تصویری را برای پخش از شبکه‌های مختلف صدا و سیما تولید کرده‌اند که دو اثر جدید از جمله این آثار است.

قربانی تصریح کرد: این گروه به سفارش شورای معارف سیما و گروه علوم قرآنی شبکه قرآن و معارف سیما اثر دعای فرج و اسماءالحسنی را تولید کرده است. این آثار با توجه به شرایط موجود در کشور و در راستای قدردانی از زحمات کادر درمانی و نظام سلامت و گروه‌های جهادی و نیز آرزوی سلامتی برای تمامی بیماران به‌ویژه بیماران کرونایی، در چندین بیمارستان و مراکز جهادی تولید ماسک و مواد ضدعفونی و ... تولید شده است.

قربانی اظهار کرد: دو اثر جدید این گروه نیز به سفارش سازمان عقیدتی ـ سیاسی نیروی انتظامی و با همکاری مشترک گروه شهدای ناجا در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تولید شده است که یک اثر به نام مناجات و اثر دیگر به نام اسماءالحسنی با آهنگ‌سازی و تنظیم جدید است. پنجمین اثر جدید دیگر این گروه هم اثر اسماءالحسنی است که در ایستگاه‌های مختلف مترو تهران تصویربرداری شده است.

انتهای پیام
captcha