رژیم صهیونیستی مدعی دستگیری طراحان حمله به سرزمین‌های اشغالی شد
کد خبر: 3893552
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۷

رژیم صهیونیستی مدعی دستگیری طراحان حمله به سرزمین‌های اشغالی شد

سازمان اطلاعات و امنیت رژیم صهیونیستی مدعی شد اعضای یک گروه نظامی وابسته به حماس را دستگیر کرده که قصد انجام عملیات در سرزمین‌های اشغالی را داشته‌اند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از خبرگزاری مطبوعات فلسطین (صفا)، سازمان اطلاعات و امنیت داخلی اسرائیل (شاباک) امروز از آنچه دستگیری یک گروه نظامی حماس در منطقه رام‌الله و بیت‌المقدس به اتهام برنامه‌ریزی برای انجام عملیات در سرزمین‌های اشغالی خوانده، خبر داد.
 
براساس بیانیه منتشر شده از سوی شاباک، این گروه شامل احمد سجدیه (26 ساله) از روستای کفر عقب در شمال قدس، محمدحماد (26 ساله) از اردوگاه قلندیا در شمال قدس و عمر عید (24 ساله) از روستای دیر جریر در منطقه رام‌الله هستند.
 
روزنامه یدیعوت آحرونوت اسرائیل ادعا كرد، جوانان مذكور در طی تحصیل در دانشگاه بیر زیت و همکاری در یک گروه اسلامی، با یکدیگر آشنا شده‌اند.
 
بنا به ادعای شاباک، این سه نفر قصد بمب‌گذاری در منطقه‌ای در غرب قدس اشغالی و نیز یک مرکز ایست و بازرسی صهیونیست‌ها در رام‌الله را داشتند و در سال‌های قبل نیز برای انجام عملیات‌هایی تلاش کرده بودند.

 همچنین ادعا شده است که این سه نفر طبق دستورالعمل‌های به‌دست آمده از وب‌سایت‌ها، اقدام به تولید یک ماده منفجره کرده و مواد شیمیایی را برای این منظور خریده بودند، اما بازداشت آنها مانع از ادامه تولید آن شده است.

انتهای پیام
captcha