برپایی جشنواره «مشکات» ویژه منطقه پدافند هوایی شمال کشور
کد خبر: 3894239
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴

برپایی جشنواره «مشکات» ویژه منطقه پدافند هوایی شمال کشور

جشنواره قرآنی مشکات ویژه کارکنان و خانواده‌های منطقه پدافند هوایی شمال کشور برگزار می‌شود.

حسن ضابط، مدیر امور قرآنی منطقه پدافند هوایی شمال، در گفت‌وگو با ایکنا، گفت: جشنواره قرآنی مشکات ویژه کارکنان و خانواده‌های منطقه پدافند هوایی شمال همزمان با ایام ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این جشنواره در رده سنی زیر 12 سال در رشته‌های نقاشی با موضوعات به مدد الهی کرونا را شکست خواهیم داد، کریم اهل‌بیت، امام حسن مجتبی(ع)، شب‌های قدر در کنار خانواده، خانواده قرآنی، حفظ سوره‌های منتخب (یکی از 26 سوره از فجر تا ناس) و ارسال فایل حداکثر دو دقیقه‌ای و طرح شکوفایی مشکات و ارسال فایل تصویری 20 ثانیه‌ای از فرزندان برای تشویق در خانه ماندن، برگزار می‌شود.

ضابط بیان کرد: رشته‌های رده سنی 12 تا 19 سال شامل دل‌نوشته، شعر و انشا با موضوع کرونا مأمور الهی، کریم اهل‌بیت امام حسن مجتبی(ع)، کمک مؤمنانه و بلا و همدلی، حفظ سوره‌های منتخب و ارسال فایل تصویری حداکثر سه‌دقیقه‌ای سه سوره متوالی از شش سوره فجر، بلد، شمس، لیل، ضحی و قدر است.

وی با اشاره به اینکه برنامه فوق به همت امور قرآن، عترت و نماز منطقه پدافند هوایی شمال در ایام ماندن در خانه به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا طراحی شده است، تصریح کرد: شرکت‌کنندگان فایل‌های تصویری‌شان را می‌توانند به آیدی پیام‌رسان ایتا به نشانی hasan1398z ارسال کنند. همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 09361344771 تماس بگیرند. همچنین به برگزیدگان این جشنواره هدایایی اهدا می‌شود.

مدیر امور قرآنی منطقه پدافند هوایی شمال با اشاره به ویژه‌برنامه کانال جامعه قرآنی این منطقه، اظهار کرد: از طریق این کانال طی ایام ماه مبارک رمضان، مسابقات آنلاین و غیرحضوری حفظ و مفاهیم قرآن، آموزه‌های نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه همراه با برنامه‌های متنوع ویژه گروه‌های مختلف سنی و نکات آموزشی فنون قرائت و تلاوت قرآن برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha