رمضان با مسابقات مجازی «قرآن و ابتهال» در مصر
کد خبر: 3894522
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴

رمضان با مسابقات مجازی «قرآن و ابتهال» در مصر

طه محمد عبدالوهاب، کارشناس مقامات و اصوات قرآنی مصر از برگزاری مسابقات قرآن و ابتهال با نام «المغردون» ویژه ماه رمضان در شبکه‌های اجتماعی خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از «الیوم السابع»، طه محمد عبدالوهاب اظهار کرد: این مسابقات هر ساله با اجرای «مریم هلیل» برگزار می‌شد، اما امسال به دلیل شیوع کرونا، از شبکه‌های اجتماعی برگزار شده است.

وی افزود: فراخوان این رقابت‌ها در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده و تاکنون 120 نفر برای شرکت در دو بخش تلاوت قرآن و ابتهال دینی درخواست داده‌اند.

عبدالوهاب تصریح کرد: ارائه درخواست برای شرکت در مسابقه تا پایان رمضان ادامه دارد و تلاوت‌ها و ابتهال‌های این رقابت از شبکه‌های اجتماعی پخش خواهد شد.

وی بیان کرد: هر روز در ماه رمضان یک بخش از مسابقه شامل دو تلاوت و یک ابتهال پخش خواهد شد و در پایان چهار نفر در بخش تلاوت و چهار نفر در بخش ابتهال به عنوان نفرات برتر معرفی خواهند شد. پس از اعلام اسامی برترین‌ها، جوایزی نقدی در پایان رمضان به آنان اهدا می‌شود.

به گفته وی افرادی از کشورهای مختلف از جمله «حسناء خولانی» از کشور مراکش به عنوان مهمان افتخاری در این رقابت‌ها شرکت کرده‌اند و شیخ محمد رشاد زغلول، امام جماعت الازهر، طه عبدالوهاب، شادی عبدالوهاب و شیخ عبدالله طاروطی در کمیته داوری مسابقات حضور دارند.

انتهای پیام
captcha