رژیم صهیونیستی دستور تخریب منازل فلسطینیان را صادر کرد
کد خبر: 3894547
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳

رژیم صهیونیستی دستور تخریب منازل فلسطینیان را صادر کرد

رژیم صهیونیستی در راستای طرح یهودی‌سازی فلسطین، روز یکشنبه ۲۲ مورد دستور تخریب و توقف ساخت منازل و تأسیسات کشاورزی را در مناطق شمال کرانه باختری صادر کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از «العربی الجدید»، عبدالله کمیل، استاندار منطقه سلفیت، واقع در شمال کرانه باختری، در گفت‌وگویی مطبوعاتی اعلام کرد: رژیم صهیونیستی از شرایط دشواری که ملت فلسطین به ‌دلیل شیوع بیماری کرونا با آن روبه‌روست، از این مسئله برای پیشبرد اهداف خود و اجرای طرح‌های شهرک‌سازی صهیونیستی و یهودی‌سازی کرانه باختری در استان سلفیت استفاده می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه استان سلفیت با استفاده از راه‌های قانونی برای مقابله با این یهودی‌سازی تلاش خواهد کرد، از شهروندان فلسطینی خواست که از زمین‌ها و دارایی‌های خود محافظت کنند و در مقابل تهدیدهای اشغالگران صهیونیست سر تسلیم فرود نیاورند.

استاندار سلفیت گفت: شهرداری قراوه بنی حسان از وکلای مرکز حقوقی قدس خواسته است که وکالت تمام کسانی را که از سوی رژیم صهیونیستی اخطار دریافت کرده‌اند بپذیرند و این تهدیدها را مورد پیگرد قانونی قرار دهند.

از سوی دیگر بازداشت‌های فلسطینیان در مناطق مختلف کرانه باختری از سوی نیروهای صهیونیست همچنان ادامه دارد، به‌طوری‌که روز گذشته دو جوان فلسطینی از شهرک ترقومیا در استان الخلیل، یک جوان از شهرک الطور و سه جوان فلسطینی از شهرک العیسویه واقع در قدس بازداشت شدند.

انتهای پیام
captcha