رزمایش «مواسات»؛ نمایش وحدت ملت ایران
کد خبر: 3894595
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰

رزمایش «مواسات»؛ نمایش وحدت ملت ایران

مسئول قرارگاه شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین با اشاره به جوسازی‌های اخیر دشمنان علیه باورهای اعتقادی و دینی مسلمانان، گفت: این جوسازی‌ها به این دلیل است که دشمن از وحدت و استقلال ستودنی مردم ایران که بار دیگر با رزمایش مواسات مؤمنانه برای جهانیان به نمایش گذاشته شد، در هراسند.

وحدت مردم در رزمایش مواسات لرزه بر اندام دشمن می‌اندازدبه گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه قزوین، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علی‌اصغر رضایی، مسئول قرارگاه شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین صبح امروز، 8 اردیبهشت ماه در نشستی با جمعی از اساتید و مدیران مدارس علمیه قزوین، گفت: قرارگاه با محوریت مدیر حوزه علمیه قزوین، فعالیت‌های تأثیرگذاری در مبارزه با کرونا و کمک‌رسانی به مردم داشته است.

مسئول قرارگاه شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین با اشاره به وحدت و همدلی ایجاد شده در مردم برای مقابله با بیماری کرونا، تصریح کرد: با برگزاری رزمایش مواسات در استان، حوزه علمیه، بسیج، سپاه و خیرین، بدون هیچ چشم‌داشتی همه با هم برای کمک به نیازمندان ورود پیدا کردند و خوشبختانه اقدامات خوبی هم در این زمینه انجام شده است.

وی با اشاره به جوسازی‌های اخیر دشمنان علیه باورهای اعتقادی و دینی مسلمانان، بیان کرد: این جوسازی‌ها به این دلیل است که دشمن از وحدت و استقلال ستودنی مردم ایران که بار دیگر با رزمایش مواسات مؤمنانه برای جهانیان به نمایش گذاشته شد، در هراسند.

حجت‌الاسلام رضایی به پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره نور از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره نور هدیه‌ای به ملت ایران و به تمام مسلمانان جهان تقدیم کرد و عزتمندی را برای آن‌ها به ارمغان آورد.

انتهای پیام
captcha