تشکیل و حضور فعالانه فراکسیون قرآن از آغاز مجلس یازدهم
کد خبر: 3894598
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴
پژمان‌فر اعلام کرد:

تشکیل و حضور فعالانه فراکسیون قرآن از آغاز مجلس یازدهم

رئیس فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس اعلام کرد: تلاش می‌کنیم که در آغاز مجلس یازدهم فراکسیون قرآن تشکیل و با همکاری مجامع استانی، رابطان فراکسیون با استان‌های مختلف معرفی شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نصر‌الله پژمان‌فر، رئیس فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با ایکنا، با بیان اینکه قطعاً فراکسیون در مجلس یازدهم حضور بسیار فعالانه‌ای خواهد داشت، تصریح کرد: تلاش داریم این فراکسیون از فعال‌ترین فراکسیون‌های‌ مجلس آینده باشد.

وی افزود: در دوره اخیر فراکسیون در مجلس دهم به صورت ویژه برخی از فعالیتها را شروع‌ کرده‌ایم که نیمه‌‌کاره مانده و آن‌ها را نیز دنبال خواهیم کرد.

منتخب مردم مشهد در مجلس یازدهم با اشاره به ترکیب دوره جدید، اظهار کرد: با این ترکیب تازه جای امیدواری زیادی است که مجلس شورای اسلامی به عنوان خانه ملت بتواند نقش مؤثرتری را در خدمت به فعالیت‌های قرآنی داشته باشد.

رئیس فراکسیون قرآن استفاده از جایگاه رابطان استانی فراکسیون برای بررسی و پیشبرد برنامه‌های قرآنی در سطح استان‌ها را از برنامه‌های مهم در دوره اخیر دانست و گفت: در آغاز مجلس یازدهم از مجامع استانی خواهیم خواست که هرچه سریع‌تر رابط قرآنی استان‌ها را معرفی کنند و ورود فعال‌تری در این حوزه داشته باشند.

پژمان‌فر در پایان با اشاره به برخی از مهم‌ترین دستورکارهای فراکسیون در دوره دهم از جمله بحث آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن در سطح کارکنان دولت و کارگران با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و آموزش و پرورش، بر پیگیری این تفاهم‌نامه‌ها تأکید کرد.

انتهای پیام
captcha