آماده‌باش حشدالشعبی برای دفاع از حرمین عسکریین
کد خبر: 3896156
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲

آماده‌باش حشدالشعبی برای دفاع از حرمین عسکریین

فرماندهی عملیات سامراء ضمن اعلام آمادگی نیروهای حشد الشعبی برای دفاع از حرمین عسکریین نسبت به تلاش تروریست‌های داعشی برای هدف قراردادن اماکن مقدس این استان هشدار داد.

آماده باش کامل حشدالشعبی برای دفاع از حرمین عسکریینبه گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه خبری المعلومة، فرماندهی عملیات سامراء وابسته به حشدالشعبی عراق امروز یکشنبه ،14 اردیبهشت ماه، با صدور بیانیه‎ای ضمن هشدار نسبت به تلاش تروریست‌های داعشی برای هدف قراردادن اماکن مقدس در این استان از نیروهای خود خواست برای حمایت از مرقد امامین عسکریین (ع) در آماده باش کامل به سر ببرند.

در این بیانیه با اشاره به برگزاری دو نشست جداگانه با فرماندهان تیپ‌های ۳۱۳ و ۳۱۴ و مسئولان مربوطه به منظور بررسی تحولات اخیر از سوی «ابوحسن الحلفی» فرمانده عملیات سامراء، آمده است: در این دو نشست مسائل مهم و کلیات طرح‌های نظامی، روند رویارویی با تحولات اخیر، برخی نظرات درباره حمله اخیر داعش و آمادگی کامل برای مقابله با هرگونه وضعیت فوق‌العاده‌ مورد بررسی قرار گرفت.

الحلفی در این دو نشست بر ضرورت تلاش همه جانبه برای مقابله با شاخه‌های جنایتکار داعشی و دفع هرگونه خطری علیه شهر سامرا و آماده‌باش کامل نیروها به ویژه برای دفاع از مرقد امامین عسکریین (ع) تأکید کرد.

وی همچنین تصریح کرد: دشمن داعشی هر از چندگاهی تلاش می‌کند اهداف پست خود در دستیابی به مقدسات ما را محقق سازد؛ اما پایداری و پیروزهای قهرمانان ما، مانع تحقق اهداف خبیثانه دشمن می‌شود.

انتهای پیام
captcha