طرح «شمیم رمضان» در یزد اجرایی می‌شود
کد خبر: 3896653
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶

طرح «شمیم رمضان» در یزد اجرایی می‌شود

طرح «شمیم رمضان» ویژه ایام ماه مبارک رمضان و به صورت مجازی در مدرسه علمیه خواهران حضرت سید الشهداء (ع) یزد برگزار می‌شود.

طرح «شمیم رمضان» در یزد اجرایی می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، طرح «شمیم رمضان» ویژه ایام ماه مبارک رمضان در چهار عنوان پاتوق اندیشه، قرار دلدادگی، ضیافت شیرین و سحر مهدوی و به صورت مجازی در مدرسه علمیه خواهران سیدالشهدا (ع) یزد برگزار می‌شود.

در بخش «پاتوق اندیشه» طلاب از صوت اساتید درخصوص مسائل مرتبط با ماه مبارک و دروس اخلاقی بهره مند می‌شوند و در بخش «قرار دلدادگی» روزانه یک ختم کل قرآن کریم هدیه به ارواح طیبه شهدا می‌شود.

در این طرح ثواب قرائت هر روز به یک شهید والا مقام تعلق می‌گیرد و یکی از طلاب سیره عملی آن شهید را از طریق کلیپ، بروشور و.... در معرض دید سایر طلاب قرار می‌دهد.

در بخش «ضیافت شیرین»، هر روز طلابی که در آشپزی مهارت دارند یک دستور غذایی یا شیرینی پزی مخصوص ماه مبارک به همراه بیان نکات بهداشتی و تغذیه سالم در قالب پیام‌های کوتاه در اختیار دوستان خود قرار می‌دهند و در بخش «سحر مهدوی» کلیپ، سخنرانی، بروشور و....در خصوص حضرت ولی عصر (عج) و فرهنگ انتظار در سحرهای ماه مبارک در اختیار طلاب قرار می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha