عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی «حماس» خواستار اتخاذ گامهای عملی دولت سعودی برای آزادی زندانیان فلسطینی در زندانهای عربستان شد. 
به گزارش ایکنا؛ به نقل از مرکز اطلاعرسانی فلسطین، «سامی ابوزهری» عضو ارشد جنبش حماس در صفحه توئیتر خود گفت که ریاض برای پایان درد و رنج بازداشتشدگان فلسطینی در زندانهای سعودی، گامهای عملی اتخاذ کند.
وی افزود: از ریاض میخواهیم در برابر همه کسانی که میخواهند اشغالگری را تبلیغ و به آرمان فلسطین آسیب وارد کنند، مواضع قاطع اتخاذ کند.
دولت سعودی بیش از یک سال پیش، دهها نفر از فلسطینیان دانشجو و مقیم عربستان را خودسرانه و بدون تفهیم اتهام بازداشت و برخی از آنها را بیدلیل محاکمه کرد.
انتهای پیام