برپایی مسابقه مجازی قرائت و اذان در پاکستان
کد خبر: 3897261
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱

برپایی مسابقه مجازی قرائت و اذان در پاکستان

مرکز قرآنی ـ آموزشی «نور الولایة» در شهر «کویته» پاکستان، مسابقه «تلاوت تقلیدی قرآن و اذان» را به صورت مجازی برگزار می‌کند.

به گزارش ایکنا از پاکستان؛ به دلیل شیوع ویروس کرونا، مرکز نورالولایة واقع در پاکستان اقدام به برگزاری مسابقه تلاوت قرآن و اذان در فضای مجازی کرده است.

این مسابقه در رشته‌های قرائت تقلیدی ویژه دانش‌آموزان زیر 13 سال با تقلید از قاریانی همچون محمدصدیق منشاوی، مصطفی اسماعیل و شحات انور برگزار می‌شود.

همچنین مسابقه حُسن قرائت(تلاوت)، ویژه آقایان بالای 14 سال، با قید تجوید و اصول قرائت آیات سورہ بنی‌اسرائیل از آیه 9 تا 12، سورہ کھف از آیه 107 تا 115 و سورہ احزاب از آیه 45 تا 47 نیز برگزار می‌شود که متسابقان باید فایل تصویری این تلاوت را به شماره‌های 92315767221+ و 923345549254+ در واتساپ ارسال کنند.

این مسابقه در رشته اذان، ویژه آقایان برگزار خواهد شد. در این رشته نیز، رقابت‌کنندگان باید از استاد عبدالفتاح طاروطی، استاد راغب مصطفی غلوش و استاد عبدالنعیم طوخی تقلید کرده و به ارائه فایل تصویری اقدام کنند.

همچنین علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه پرسش و پاسخ قرآنی می‌توانند طی هر روز پاسخ سؤالات را که پس از درس قرآنی حجت‌الاسلام موسی حسینی در مسجد خاتم‌الانبیاء شهر کویته پاکستان پخش می‌شود، به شماره‌های یاد شده ارسال کنند.

برندگان مسابقه در رشته‌های مختلف در پایان رمضان معرفی می‌شوند و هنوز تاریخ دقیقی به این منظور تعیین نشده است.

انتهای پیام
captcha