طبخ ۳۰ هزار پرس غذای‌گرم برای آسیب‌دیدگان اجتماعی البرز
کد خبر: 3898161
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹

طبخ ۳۰ هزار پرس غذای‌گرم برای آسیب‌دیدگان اجتماعی البرز

موکب مقاومت زینبی البرز اقدام به تهیه و توزیع ۳۰ هزار پرس غذای‌گرم در ماه مبارک رمضان بین معتادان، کارتن خواب‌ها و دیگر نیازمندان کرجی می‌کند.

طبخ ۳۰ هزار پرس غذای‌گرم برای آسیب‌دیدگان اجتماعی البرز

سید رحمت حسینی، مسئول موکب مقاومت زینبی البرز در گفت و گو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: یکی از برنامه‌های این موکب پس از ایام اربعین، اطعام آسیب‌دیدگان اجتماعی به صورت ماهانه و به خصوص در مناسبت‌های مذهبی مختلف است.
وی با بیان اینکه در هر مناسبت حدود ۵۰۰ پرس غذای گرم طبخ می‌شود، افزود: ولادت حضرت علی(َع)، ولادت حضرت زینب(س)، ولادت حضرت معصومه(س)، ایام فاطمیه از جمله ایامی هستند که طرح اطعام پس از ایام اربعین صورت گرفته است.
این مسئول گفت: همچنین در ماه مبارک رمضان و با توجه به شیوع بیماری کرونا، هر پنج روز یک بار غذا طبخ و بین این افراد توزیع می‌شود که اوج این حرکت در شب ولادت امام حسن مجتبی(ع)‌ با طبخ ۱۲۰۰ پرس غذا و در ایام قدر است.
استان البرز یکی از استان‌هایی است که در ایام اربعین حسینی در کشور عراق هر ساله ده‌ها هزار نفر را پذیرایی می‌کنند و علاوه بر آن در بحران‌های مختلف همچون زلزله و سیل پای کار بوده و به یاری مردم آسیب‌دیده شتافته‌اند و اکنون نیز پا به پای دیگر اقشار برای شکست بیماری کرونا در تلاش هستند.

انتهای پیام
captcha