رویکرد مردم‌محوری در مهریز تقویت می‌شود
کد خبر: 3899418
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۶

رویکرد مردم‌محوری در مهریز تقویت می‌شود

فرماندار شهرستان مهریز از تقویت رویکرد مردم‌محوری به جای دولت‌محوری در راستای توسعه شهرستان خبر داد و گفت: این رویکرد از اهداف مهمی است که در سال جهش تولید مورد توجه جدی است.

رویکرد مردم‌محوری در مهریز تقویت می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، رضا زارع‌زاده، فرماندار شهرستان مهریز 27 اردیبهشت ماه در نشست خبری برخط خانه مطبوعات استان با اشاره به مهم‌ترین اولویت شهرستان در سال جاری اظهار کرد: در حوزه‌های مختلف اولویت‌های متفاوتی وجود دارد به نحوی که در حوزه گردشگری ساماندهی مجموعه غربال‌بیز که از سال گذشته شروع شده و در حال اجراست.

وی ادامه داد: پس از کرونا نیز راه‌اندازی جشنواره‌های گردشگری، ادامه فعالیت بوم‌ گردی‌ها و همچینن ایجاد جاده سلامت شهرستان بین مناطق کوه‌ریگ و غربال‌بیز در اولویت شهرستان قرار دارد.

زارع‌زاده افزود: در حوزه صنعت، معدن و تجارت نیز تقویت ارتباط صنعت‌گران و دولت‌مردان و ارتباط نزدیک‌تر با بانک‌ها و همچنین حمایت از واحدهای تولیدی بویژه واحدهایی که بنا به دلایلی از مدار خارج شده اند در دستور کار است.

فرماندار مهریز گفت: در زمینه پروژه‌های عمرانی تلاش بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام خواهد بود که پیچ بادامک، تقاطع غیرهمسطح تنگ چنار، گازرسانی به روستاهای میانکوه از آن جمله است.

وی با اشاره به الزام دستگاه‌های اجرایی به پاسخگویی گفت: در این زمینه با برگزاری جلسات مختلف در مناطق مختلف و روستاها با حضور نهادهای اجرایی زمینه پاسخگویی به شهروندان فراهم شد.

وی ادامه داد: در حوزه خیران نیز خوشبختانه همکاری‌های خوبی صورت گرفته و از همه آنها کمال تشکر و امتنان را داریم و امیدواریم در زمینه توسعه شهرستان و تکمیل پروژه‌ها این همکاری‌ها تداوم داشته باشد.

فرماندار مهریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت 300 کارخانه و واحد صنعتی در این منطقه گفت: بیش از 10 هزار کارگر در عرصه تولید در این شهرستان مشغول فعالیت هستند.

وی فعالیت 20 بوم‌گردی فعال، وجود 100 اثر تاریخی و فرهنگی و شناسایی 40 قلعه تاریخی را از دیگر ظرفیت‌های گردشگری مهریز دانست.

زارع‌زاده از تقویت رویکرد مردم‌محوری به جای دولت‌محوری برای توسعه شهرستان خبر داد و گفت: این رویکرد در سال جاری که به نام جهش تولید نامگذاری شده در اولویت شهرستان قرار دارد.

انتهای پیام
captcha