رهبر معظم انقلاب؛ سخنران ویژه مراسم روز جهانی قدس
کد خبر: 3899562
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
شورای هماهنگی تبليغات اسلامی با صدور اطلاعيه‌ای اعلام کرد:

رهبر معظم انقلاب؛ سخنران ویژه مراسم روز جهانی قدس

شورای هماهنگی تبليغات اسلامی با صدور اطلاعيه‌ای اعلام کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز جهانی قدس به صورت زنده و تلويزيونی با مردم سخن خواهند گفت.

رهبر معظم انقلاب

به گزارش ایکنا، متن اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به شرح زیر است:

روز جهانی قدس يکی از برجسته‌ترين و ماندگارترين يادگاران احياگر اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله وسلم) حضرت امام خمينی (رضوان الله تعالی علیه) و نماد صف‌بندی حق در مقابل باطل و مظهر حمايت جهانی از مردم رنج‌کشيده فلسطين است.

روز قدس نمايش وحدت و يکپارچگی جهان اسلام به ويژه ملت مسلمان ايران در موضوع فلسطين و حمايت از آرمان قدس شريف به مثابه مسئله اول جهان است. آرمانی که متعلق به همه ابناء آزادی‌خواه بشر و درد مشترک همه انسان‌های عدالت‌طلب به عنوان حادثه‌ای برای موحدين و مؤمنان در اعصار گذشته، حال و آينده از روزي که مسجدالاقصی پايه‌گذاری شد تا هميشه تاريخ است.

يوم‌الله قدس روز دميدن خون تازه در رگ‌های امت اسلامی و برافراشته‌تر کردن پرچم مبارزه با رژيم صهيونيستی و مقاومت توأم با اميد و معنويت تا آزادی فلسطين و محو کامل غاصب قبله اول مسلمين و جرثومه فساد يعنی رژيم جعلی، کودک‌کش و نژادپرست صهيونيستی است. بی‌شک پاس داشت موضوع فلسطين به عنوان مسئله اول جهان اسلام و دفاع از مظلوم، واجب شرعی و در هر شرايطی تعطيل‌ناپذير است، لذا در پي محدوديت‌های ناشی از شيوع ويروس کرونا و عدم امکان برگزاری شايسته و گسترده راهپيمايی سراسری، امسال روز جهانی قدس با ويژه برنامه‌ای بس گرانبها و استثنايی پاسداشته خواهد شد و آن عبارت است از: سخنرانی مقتدای مقتدر و عظيم‌الشأن امت اسلامی (مدظله العالی) بر اين اساس در آخرين جمعه از ماه مبارک رمضان ( 2 خرداد 1399 ـ مصادف با 22 مي 2020 ميلادي) رهبر معظم انقلاب اسلامی ساعت 12:00 (به وقت تهران) به صورت زنده با امت اسلامی سخن خواهند گفت. اين سخنرانی به صورت زنده از شبکه‌های مختلف راديويی و تلويزيونی داخلی و بين‌المللی پخش خواهد شد.

به همين مناسبت و به منظور کسب فيض حداکثری از بيانات حکيمانه و راهگشای ولی امر مسلمين، حضرت آيت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) هيچ‌گونه برنامه‌ای تحت عنوان مراسم روز قدس در هيچ نقطه‌ای از کشور برگزار نخواهد شد.

انتهای پیام
captcha