برگزاری پنجمین محفل قرآنی در مراکز درمانی تهران + عکس
کد خبر: 3899805
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳

برگزاری پنجمین محفل قرآنی در مراکز درمانی تهران + عکس

پنجمین محفل انس با قرآن ویژه ماه مبارک رمضان روز گذشته در مرکز بهزیستی یارین شمیرانات با حضور قاریان، اساتید و گروه‌های هم‌‌خوانی قرآن کریم برگزار شد.

برگزاری پنجمین محفل قرآنی در مراکز درمانی تهران + عکس

به گزارش ایکنا؛ پنجمین محفل از محافل هشت‌گانه ویژه ماه مبارک رمضان در مراکز درمانی و بهزیستی استان تهران روز گذشته، 28 اردیبهشت‌ماه، برگزار شد. این محفل با حضور حبیب مهکام، پیشکسوت قرآنی کشور، مجتبی محمدبیگی، قاری ممتاز، اعضای گروه تواشیح نورالهدی و جمعی از کادر مرکز بهزیستی یارین شمیرانات برگزار شد.

در این محفل که ساعاتی قبل از اذان مغرب آغاز شد، ابتدا مجتبی محمدبیگی به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید پرداخت. اجرای گروه هم‌خوانی نورالهدی، بخش دیگری از برنامه‌های این محفل با اجرای بهزاد احمدی است و در ادامه از برخی کارکنان مرکز بهزیستی یارین تجلیل به عمل آمد.

صحبت‌های حبیب مهکام، پیشکسوت قرآنی کشورمان در مورد تدبر در قرآن و ارزش فعالیت در مراکز بهزیستی بخش دیگری از برنامه‌های این مراسم بود. در ادامه گروه هم‌خوانی نورالهدی دومین اجرای خود را انجام داد و پس از آن اذان مغرب با اجرای مجتبی محمدبیگی به صورت زنده اجرا شد.

یادآور می‌شود این محافل بر اساس تفاهم صورت گرفته بین مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ویژه ماه مبارک رمضان و با توجه به ایام کرونایی برنامه‌ریزی شده است تا در مراکز بیمارستانی و بهزیستی شهر تهران برگزار ‌شود.

این محافل از ۱۸ اردیبهشت‌ماه مصادف با روز سیزدهم ماه مبارک رمضان آغاز شده و تا پایان این ماه ادامه خواهد داشت. بیمارستان‌ها و مراکز بهزیستی طرفه، خاتم‌الانبیاء(ص)، بهارلو، مرکز طبی کودکان، مرکز بهزیستی یارین شمیرانات، مرکز بهزیستی نورسته شمیرانات، بیمارستان مدرس و مرکز بهزیستی جنت میزبانان این محافل هستند. در این محافل، قاریان، حافظان، گروه‌های هم‌خوانی و اساتید قرآنی کشورمان حضور دارند.

انتهای پیام
captcha