فرياد مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان تا آزادی قدس ادامه خواهد يافت
کد خبر: 3900331
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳
سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی:

فرياد مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان تا آزادی قدس ادامه خواهد يافت

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با صدور بیانیه‌ای از عموم مردم مقاوم و شریف ایران و همه ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواه جهان دعوت کرد تا امسال در شرایط کرونایی جهان، پیام روز جهانی قدس را با استفاده از شیوه‌های جدید و متفاوت به گوش جهانیان برسانند.

فرياد مسلمانان و آزاديخواهان جهان تا آزادی قدس شریف ادامه خواهد يافتبه گزارش ایکنا؛ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با صدور بیانیه‌ای، ضمن تجلیل از مبارزات رهایی‌بخش مردم فلسطین، از عموم مردم مقاوم و شریف ایران و همه ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواه جهان دعوت کرد تا امسال در شرایط کرونایی جهان، پیام روز جهانی قدس را با استفاده از شیوه‌های جدید و متفاوت به گوش جهانیان برسانند.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، متن این پیام بدین شرح است:

باسمه تعالی
روز جهانی قدس يادگار گران‌سنگ امام راحل عظيم‌الشأن است كه از دشمن‌شناسی آن عزيز فرزانه حكايت دارد. فتنه‌هايی كه امروز در مسير آزادی قدس شريف در كشورهای محور مقاومت ايجاد شده‌اند به درستی انتخاب صحيح رهبر كبير انقلاب در هدف قرار دادن دشمن اصلی جهان اسلام و منطقه يعنی رژيم صهيونيستی را نشان می‌دهد.

در طول چهل سال ملت شریف ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان دادند به میراث امام راحل و پایه‌گذاری که از سوی ایشان در مورد روز جمعه آخر ماه رمضان به عنوان روز جهانی قدس اعلام شد، پایبند بودند و قطعاً امسال هم این گونه خواهد بود.

در سال گذشته همه شاهد بودند، راهپیمایی روز قدس در اقصی نقاط دنیا برگزار شد و همین مسئله آثار و برکات خوبی هم در دنیا علیه اسرائیل غاصب به همراه داشت و امسال هم در شرایط کرونایی جهان، پیام روز جهانی قدس به شکلی کاملاً مشهود و برجسته اما با شیوه‌های جدید به گوش تمام دنیا خواهد رسید.‌ بدون شک تجلیل از روز جهانی قدس، پیامدها و آثار ارزشمندی برای جهان اسلام، کشورهای منطقه و مستضعفان عالم خواهد داشت که یکی از آن پیامدها انسجام کشورهای اسلامی است.

تمامی حوادث و اتفاقات منطقه بر اين گزينه تأكيد دارند كه فلسطين كماكان مسئله اصلی دنيای اسلام است و بر اساس همين واقعيت است كه رهبر فرزانه انقلاب ایران، حضرت آيت‌الله خامنه‌ای(مدظله العالی) همچنان رژيم صهيونيستی را مشكل اصلی دانسته و مسلمانان را از هرگونه انحراف از اين دشمن و مشغول شدن به خود برحذر می‌دارند.

اگر امروز بحث اول دنیا در مورد حوزه بهداشت و موضوع «کرونا» است، مسئله معنوی مردم دنیا نیز آزادی «فلسطین» است، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ضمن درود به روح پُر فتوح بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و شهدای جبهه مقاومت به ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و تجدید پیمان با رهبر حکیم و فرزانه‌مان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله العالی)، تأکید می‌کند مبارزه با رژیم اشغالگر تا آزادی قدس شریف، آرمان انقلاب اسلامی مردم ایران است.

انتهای پیام
captcha