رهبر انصارالله: هر‌گونه عادی‌سازی روابط را محکوم می‌کنیم
کد خبر: 3900460
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۳

رهبر انصارالله: هر‌گونه عادی‌سازی روابط را محکوم می‌کنیم

رهبر جنبش انصارالله یمن هرگونه عادی‌سازی روابط جهان عرب با رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و خواستار تحریم‌ کالاهای اسرائیلی و آمریکایی شد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از شبکه خبری المیادین، «سید عبدالملک الحوثی»، رهبر جنبش انصارالله یمن امروز، چهارشنبه در سخنانی به مناسب روز جهانی قدس اعلام کرد که گرامیداشت چنین روزی که امام خمینی‌(ره) آن را در آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان نامگذاری کرد، مناسبت مهمی برای امت اسلامی است و یادآور این نکته است که مسلمانان در قبال مسئله فلسطین مسئول هستند.

وی خاطر‌نشان کرد: مواضع ملت یمن ایستادگی در کنار فلسطینیان و مسجدالاقصی است و پایبندی دینی و اخلاقی و انسانی به مسئله فلسطین و مقدسات آن است.

رهبر جنبش انصارالله یمن افزود: جنایات دشمن اسرائیلی در حق ملت فلسطین به یک مسئله روتین تبدیل شده است و علاوه بر آن، محاصره فلسطینیان در غزه ادامه دارد.

سید عبدالملک الحوثی همچنین خواستار تحریم کالاهای اسرائیلی و آمریکایی و مقابله با عادی‌سازی روابط و بیداری و قیام امت اسلامی علیه جنایت رژیم صهیونیستی شد.

الحوثی با اشاره به طرح ابتکاری خود درباره تبادل اسرای سعودی بازداشت شده در یمن با زندانیان محبوس در عربستان، بار دیگر از ریاض خواست تا در چارچوب این طرح پیشنهادی، فلسطینیان زندانی را آزاد کند.

انتهای پیام
captcha