قدس عضوی از پیکره‌ی امت اسلامی است
کد خبر: 3900541
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱

قدس عضوی از پیکره‌ی امت اسلامی است

سازمان بسيج حقوقدانان استان یزد ضمن محكوميت شديد كشتار كودكان، زنان و مردان مسلمان و به آتش كشيدن خانه و كاشانه آنان، از تمامي نهادهای بين‌المللی می‌خواهد در اقدامي عاجل، جدی و قاطعانه به اين نسل كشی‌ها پايان دهند.

قدس عضوی از پیکره‌ی امت اسلامی استبه گزارش ایکنا از یزد، سازمان بسیج حقوقدانان استان یزد به مناسبت روز جهانی قدس در بیانیه‌ای آورده است: «با سلام و صلوات بر محمد‌ و‌آل ‌محمد و درود بر روح امام وشهیدان به خصوص شهدای نهضت بیداری اسلامی که در ظلمت حاکمیت جهل بر انسان فرا مدرن بر چهره منحوس عافیت‌ طلبی تاختند تا زمینه ساز ظهور آخرین منجی عالم بشریت باشند. چه زیباست بیعتی دیگر با آرمان والای پیر سفر کرده‌مان در آخرین جمعه ضیافت پر نور الهی و بهار قرآن و دعا به ویژه در سالی که تلالوء خورشید انقلاب اسلامی به جهان ظلمانی رسید و نور پر فروغش نهال فضیلت را درجهان به ثمر رساند. قدس عضوی است غرقه در خون از پیکره‌ی امت اسلامی، پیکره ای که به برکت بیداری اسلامی نشئت گرفته از انقلاب اسلامی به یاری خداوند متعال به زودی هر چه تمام پاره‌ی تن خویش را از غاصبان پس می‌گیرد. فاجعه اسفبار كشتار گسترده و قتل عام مسلمانان و سكوت مرگ بار و معني‌دار سازمان ملل كه همواره شاهد سكوت آنان در كشتار مسلمانان كشورهاي اسلامی نظير فلسطين، یمن و ديگر ملل اسلامي بوده ايم، باعث گسترده شدن اين نسل كشی و قتل عام ظالمانه مسلمانان مظلوم و بی پناه شده است .

بی شک و بدون ترديد در پشت پرده اين جنايات دست حمايت جريان استكبار و ايادی و نوكران سر سپرده آنها در سازمان‌های بين‌المللی پيش زمينه اين خون ريزی‌ها را فراهم كرده است و اكنون شاهديم كه ترويج فرهنگ اسلام ستيزی از سوی كشورهای غربی كه در اقداماتی نظير ایجاد گروه‌های تکفیری و سلفی مانند داعش، اهانت به قرآن كريم و پیامبر عظیم الشأن اسلام، بی حرمتی به مسلمانان و ايجاد محدوديت‌های شديد اجتماعی و شخصی برای آنها در كشورهای غربی نيز سرايت كرده است.عليرغم همه ادعاهای حقوق بشری جهان معاصر كه توسط برخی از كشورهای غربی با بوق و كرنا مطرح می‌شود، هم اكنون يكی از خشونت بارترين فرازهای تاريخ معاصر در حال وقوع است كه با كمال تأسف كمتر صدايی از جانب مدعيان دروغين حقوق بشری به گوش نمی‌رسد.

بی ترديد يكی از اهداف اين كشتارها، نسل كشی و از ميان بردن نام اسلام است؛ چه آنكه امروزه آوازه اسلام كشورهای مختلف جهان را فرا گرفته و امواج خروشان بيداری اسلامی، صحنه خاورميانه را دگرگون ساخته است، از اين رو قدرت‌های سلطه طلب استكباری می‌كوشند به سركوب و نابودی مسلمانان بپردازند. به راستی در دنيايی كه فرياد حقوق بشر و آزادی بيان، گوش‌ها را كر كرده، اين گونه نسل كشی و کودک کشی با بی توجهی رسانه‌های جهانی چه توجيهی دارد؟! آيا وقت آن نيست كه مجامع بين المللی و در رأس آن شورای امنيت سازمان ملل متحد با اين حوادث اسفناك مقابله كنند؟!

سازمان بسيج حقوقدانان ضمن محكوميت شديد كشتار كودكان، زنان و مردان مسلمان و به آتش كشيدن خانه و كاشانه آنان، از تمامی نهادهای بين المللی می‌خواهد در اقدامی عاجل، جدی و قاطعانه به اين نسل كشی‌ها پايان دهند و بر این اساس حقوقدانان بسیجی اعم از اساتید، قضات، وکلا، مشاورین، سردفتران ، مدیران و کارشناسان حقوقی نیز به فضل الهی همراه با مردم شهید پرور استان، چون سنوات گذشته با آرمان‌های امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) در جهت حمایت از مظلومان جهان تجدید میثاق می بندیم و ضمن اعلان انزجار از دولت‌های مزدور و سرکوب گر منطقه و فرا منطقه ای به خصوص مستکبران غربی اعلام می‌دارد تا رسیدن ملت فلسطین و سایرملل مستضعف جهان به حقوق حقه خود از هیچ کوششی دریغ نمی‌نمائیم آری وعده الهی بسیار نزدیک است وبه زودی قدس شریف به دامن پر مهر امت اسلامی باز می‌گردد.»

انتهای پیام
captcha