شعله دفاع از مردم مظلوم فلسطین خاموش نمی‌شود
کد خبر: 3900791
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱

شعله دفاع از مردم مظلوم فلسطین خاموش نمی‌شود

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) فردیس گفت: دفاع از مردم فلسطین حقیقتی انکارنشدنی است و کشورهای غربی و اروپایی با وجود امپریالیزم رسانه‌ای استکبار این آتش شعله‌ور شده را نمی‌توانند خاموش کنند.

شعله دفاع از مردم مظلوم فلسطین خاموش نمی‌شود

احسان علیزاده، فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) فردیس در گفت و گو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های ایجاد شده امکان برگزاری راهپیمایی سراسری در کشور وجود نداشت اما با تدابیر اتخاذ شده برنامه‌های روز جهانی قدس به نحو احسن برگزار شد و شاهد فرمایشات رهبر حکیم انقلاب با امت جهان اسلام به صورت زنده بودیم.
وی افزود: روز قدس اختصاص به قدس ندارد بلکه نماد استکبارستیزی است و در واقع یک روز بین‌المللی و جهانی است. روز قدس مقدس است و این ثمره تفکر اسلام ناب محمدی(ص) و امام راحل(ره) است و هر سال انسان‌های بسیاری را به سمت خود می‌کشاند.
فرمانده سپاه شهرستان فردیس گفت: آمریکا و اسرائیل به عنوان ابر جنایتکاران عالم خیال باطل داشتند، با شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی این راه نورانی مسدود خواهد شد، همانگونه که با راه‌اندازی جنگ هشت ساله به دنبال خاموش نمودن نور الهی بودند، ولی امروز با گذشت سوم خردادها شهادت مردان‌حق و متحدشدن هر چه بیشتر جبهه مقاومت عملاً دیده‌اند که توان از بین بردن نور خدا را ندارند.
وی با تشریح برنامه‌ها و فعالیت‌های این ناحیه در روز قدس، افزود: راه‌اندازی ایستگاه فرهنگی سیار «موکب الی‌بیت‌المقدس» اجرای سرود، پخش نماهنگ، پخش سرود های حماسی، رژه موتوری، عطر افشانی مزار شهدا، ایجاد کمپین و پویش‌های مجازی گسترده با هشتک #القدس_درب_الشهدا، مسابقات فرهنگی، هنری، کتابخوانی، شب شعرو خاطره مجازی، تجلیل از مقام شامخ جانبازان و شهدای مقاومت و رسیدگی به خانواده‌های تاثیر پذیرفته از ویروس کرونا از برنامه‌های این روز بزرگ بود.

انتهای پیام
captcha