هشدار دبیرکل جنبش جهاد نسبت به پیامدهای خیانت به قدس
کد خبر: 3900808
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۷

هشدار دبیرکل جنبش جهاد نسبت به پیامدهای خیانت به قدس

زیاد النخاله به رژیم‌های سازشکار عرب درباره پیامدهای خیانت به قدس هشدار داد و گفت: روز قدس باید روز وحدت در برابر توطئه معامله قرن باشد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از العالم، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، طی سخنانی که به مناسبت روز جهانی قدس ایراد کرد، اظهار داشت که تحریم‌ها علیه ایران به دلیل حمایت این کشور از قضیه فلسطین است.

وی یادآور شد: روز جهانی قدس امسال با هجمه آمریکایی- صهیونیستی برای سیطره بر قدس همزمان شده است.

النخاله با اشاره به عادی‌سازی علنی روابط با رژیم صهیونیستی از سوی برخی رژیم‌های عربی، خطاب به آنها گفت: کشورها و اقتصادتان در صورت پیروزی دشمن نابود خواهد شد؛ این نبرد جدیدی است که با معامله قرن آغاز می‌شود، بنابراین باید در مقابل آن بایستیم.

وی با تأکید بر اهمیت قدس و اینکه بدون قدس، اسلام نیز به خطر خواهد افتاد، بر تداوم مبارزه ملت فلسطین تا ورود فاتحانه به قدس و نماز خواندن در مسجدالاقصی تاکید کرد و به رژیم‌های سازشکار عرب درباره پیامدهای خیانت به قدس هشدار داد.

این رهبر مقاومت فلسطینی با قدردانی از موضع ایران و ایستادگی آن در برابر ظلم و تجاوزگری، متذکر شد تحریم‌های ایران به دلیل ایستادن این کشور در کنار مسئله فلسطین است.

زیاد النخاله تأکید کرد روز قدس باید روز وحدت فلسطینی در برابر توطئه معامله قرن باشد.

اهمیت مواضع و بیانات رهبر معظم انقلاب

زیاد النخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین همچنین، در گفت‌وگو با شبکه «المیادین» با تاکید بر اهمیت بالای سخنان امروز آیت الله خامنه‌ای به مناسبت روز جهانی قدس گفت که اهمیت نطق رهبر عالی جمهوری اسلامی ایران کم‌تر از اهمیت خود روز قدس نبوده است.

وی مواضع و بیانات رهبر معظم انقلاب را مهم و تاریخی خواند و افزود: مواضع آیت الله خامنه‌ای به موضع تاریخی ایران در نام گذاری روز جهانی قدس افزوده می‌شود.

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی نیز سخنان سید حسن نصرالله را  برای جبهه مقاومت روحیه بخش و اطمینان‌بخش خواند و افزود: هدف ما آزادسازی قدس است و ما با همه وجود و توکلمان به پروردگار به قدس نزدیک‌تر شده‌ایم.

 

انتهای پیام
captcha