40 هزار بسته معیشتی در البرز توزیع می‌شود
کد خبر: 3901149
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴
همزمان با مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه؛

40 هزار بسته معیشتی در البرز توزیع می‌شود

جانشین بسیج سازندگی البرز با بیان اینکه پیش از این برگزاری مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در روز عید سعید فطر اعلام شده بود، گفت: بنابر تصمیم مسئولان مربوطه این مرحله روز چهارشنبه، هفتم خرداد ماه برگزار می‌شود.

40 هزار بسته معیشتی در البرز توزیع می‌شود

اکبر عنایتی، جانشین بسیج سازندگی البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: تاکنون دو مرحله از رزمایش کمک مومنانه پس از فرمان مقام معظم رهبری بر «همدلی، مواسات و کمک مومنانه» پس از شیوع بیماری کرونا، در این استان برگزار شده است.
وی افزود: در مرحله اول ۵۰ هزار بسته معیشتی و در مرحله دوم ۵۲ هزار بسته معیشتی در بین خانواده‌های محروم، کم‌برخوردار و آسیب‌دیده از بیماری کرونا توزیع شده است.
این مسئول گفت: پیش از این برگزاری مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در روز عید سعید فطر اعلام شده بود که بنابر تصمیم مسئولان مربوطه این مرحله روز چهارشنبه، هفتم خرداد ماه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد:‌ در مرحله سوم این رزمایش نیز قرار است ۴۰ هزار بسته معیشتی دیگر تهیه و توزیع شود.
عنایتی با بیان اینکه فعالیت قرارگاه مواسات در تمام کشور تا پایان کرونا ادامه دارد، افزود: مرحله سوم این رزمایش که یا در ورزشگاه انقلاب کرج و یا در مصلای نماز جمعه کرج برگزار می شود، با دعوت از نخبگان علمی، ورزشی و هنری همراه خواهد بود.
جانشین بسیج سازندگی البرز یکی دیگر از اقدامات جهادگران البرزی را تهیه و توزیع ۳۰ هزار بسته افطاری ساده در ۱۷ منطقه محروم استان در ماه مبارک رمضان عنوان کرد.
وی با اشاره به اینکه این بسته‌ها در مناطقی که پیش از این نیز طرح کرامت اجرایی می‌شده ، توزیع شده است، گفت: رایزنی‌های انجام شده با بنیاد علوی این بسته‌ها تهیه شده است، همچنین 10 هزار بسته معیشتی میان مردم مستضعف مناطق استان البرز توزیع کرده‌ایم.

انتهای پیام
captcha