تمدید جشنواره مجازی #نور_امید برای دومین بار
کد خبر: 3901449
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۱

تمدید جشنواره مجازی #نور_امید برای دومین بار

فرصت شرکت در جشنواره مجازی قرآنی #نور_امید تا 15 خردادماه تمدید شد.

به گزارش ایکنا؛ فرصت شرکت در جشنواره مجازی قرآنی #نور_امید شورای عالی قرآن شهرداری تهران، به دلیل تشویق عموم علاقه‌مندان و در اختیار قرار دادن فرصت حضور برای دومین بار تمدید شد.

بنابر گفته سیدحسین موسوی‌بلده، رئیس اجرایی شورای عالی قرآن شهرداری تهران «پیش از این فرصت شرکت در جشنواره مجازی قرآنی #نور_امید تا پایان ماه مبارک رمضان اعلام شد، اما این زمان تا 15 خردادماه تمدید شد».


بیشتر بخوانید:


این جشنواره از سوی شورای عالی قرآن شهرداری تهران با همکاری اداره کل فرهنگی شهرداری تهران و در رشته‎های قرائت تحقیق و ترتیل ویژه آقایان در دو گروه سنی زیر ۱۵ سال و بالای ۱۵ سال، خوشنویسی و آیه‌گرافی با محوریت آیه ۱۷ سوره انعام، آیه ۱۰۷ یونس، آیات ۸۷ و ۸۸ سوره انبیاء و آیه ۷۷ سوره فرقان بدون محدودیت سنی در حال برگزاری است.

شرکت‌کنندگان فایل‌های تصویری خود را از طریق پیام‌رسان‌های سروش و تلگرام به شماره ۰۹۳۹۸۸۸۸۵۸۹ همراه با بیان نام و نام خانوادگی و شهر محل سکونت و سن خود ارسال کنند، همچنین در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته، سپس هشتگ‌های #نور_امید، #شهر_همدلی، #شهر_رمضان، #با_هم_ به_سلامت_میرسیم را بارگذاری و صفحه جشنواره با عنوان ghoran_noore_omid را تگ کنند.

یادآور می‌شود، صفحه اینستاگرام جشنواره مجازی نور امید و همچنین کانال تلگرام و سروش این جشنواره به نشانی ghoran_noore_omid@ قابل دسترسی است.

انتهای پیام
captcha