استقبال از میزگرد «قرآن و اهل بیت(ع)» در روسیه
کد خبر: 3901468
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹

استقبال از میزگرد «قرآن و اهل بیت(ع)» در روسیه

معاون انستیتو اسلامی مسکو از استقبال علاقمندان به برنامه‌های دینی ـ قرآنی از میزگرد مجازی «قرآن و اهل بیت(ع)» در روسیه خبر داد.

استقبال از میزگرد مجازی «قرآن و اهل بیت(ع)» در روسیهحجت‌الاسلام اکتای محمداف، معاون انستیتو اسلامی مسکو در گفت‌وگو با ایکنا اظهار کرد: این برنامه از بیش از دو ماه پیش و از اوایل شعبان آغاز و با استقبال علاقمندان مواجه شده است.

وی با بیان اینکه پخش دعای روز به زبان روسی یکی از فعالیت‌های این مرکز شمار می‌رود، افزود: در ادامه این بخش، برنامه‌های روسی‌زبان ارائه می‌شود که از آن جمله میزگرد «قرآن و اهل بیت (ع)» است.

محمداف در این باره توضیح داد: این میزگرد به وسیله قربان میرزاخانف از اساتید قرآنی انستیتو اسلامی مسکو در حدود 30 دقیقه برگزار می‌شود. در کنار این برنامه درس عقاید نیز به زبان روسی از دو ماه پیش آغاز شده بود.

وی دلیل اجرای این گونه برنامه‌ها به صورت مجازی را قرنطینه مراکز و مساجد به دلیل کرونا بیان کرد و گفت: پس از تعطیلی حسینیه‌ها و مساجد به منظور ارائه برنامه به مخاطبان به صورت مجازی و از راه دور، از سوم شعبان این فعالیت‌ها آغاز شد و تاکنون بیش از هزار بیننده داشته است.

انتهای پیام
captcha