اعلام موضوعات دو کنفرانس با محوریت امام خمینی(ره) در مسکو
کد خبر: 3902107
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱

اعلام موضوعات دو کنفرانس با محوریت امام خمینی(ره) در مسکو

معاون نمایندگی جامعة المصطفی (ص) العالمیه در روسیه از آمادگی این مرکز برای برگزاری دو کنفرانس به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی به صورت مجازی در روسیه و با رویکرد ابعاد معنوی و عدالت اجتماعی و سیاسی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

اعلام موضوعات دو کنفرانس با موضوع امام خمینی(ره) در مسکوحجت‌الاسلام اکتای محمداف، معاون نمایندگی جامعة المصطفی(ص) العالمیه در روسیه در گفت‌وگو با ایکنا، با بیان اینکه همچنان قرنطینه در روسیه برقرار است، گفت: به همین دلیل هر روز برنامه‌های مرکز اسلامی مسکو به صورت زنده و از راه دور پخش می‌شود.

وی افزود: این برنامه‌ها از یک ساعت پیش از اذان مغرب آغاز می‌شود و تا پس از نماز نیز ادامه می‌یابد. پیش از اذان مغرب برنامه‌ها به زبان آذری و پس از اذان نیز به زبان روسی پخش می‌شوند.

محمداف اظهار کرد: در حال آماده‌سازی مرکز برای مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی هستیم. به این منظور دو کنفرانس آنلاین و به صورت ویدئوکنفرانس برگزار می‌شود. در نخستین کنفرانس، ابعاد معنوی امام خمینی با توجه به شخصیت عرفانی و فلسفی ایشان بررسی خواهد شد.

اکتای محمداف تصریح کرد: دومین کنفرانس به عدالت اجتماعی و سیاسی در اندیشه امام خمینی و انقلاب اسلامی ایران می‌پردازد و در آن از حضور حجت‌الاسلام صابر اکبری جدی،‌ نماینده ولی فقیه در روسیه، بهره‌مند خواهیم شد.

وی در پایان یادآور شد: زمان دقیق برگزاری این کنفرانس‌ها (که از یوتیوب پخش می‌شود) و شخصیت‌هایی که در آنها سخنرانی می‌کنند متعاقباً اعلام می‌شود.  

انتهای پیام
captcha