آغاز سومین مرحله رزمایش «کمک مؤمنانه» در یزد
کد خبر: 3901541
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱

آغاز سومین مرحله رزمایش «کمک مؤمنانه» در یزد

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از آغاز سومین مرحله رزمایش «کمک مؤمنانه» استان یزد عصر امروز، 7 خرداد ماه با حضور جمعی از مسئولان در حسینیه ثارالله خبر داد.

سومین مرحله رزمایش «کمک مومنانه» در یزد آغاز می‌شودحسین زارع کمالی، جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، در گفت‌وگو با ایکنا یزد، از آغاز سومین مرحله رزمایش «کمک مؤمنانه» استان عصر امروز، 7 خرداد ماه با حضور جمعی از مسئولان در محل حسینیه ثارالله خبر داد.

وی اظهار کرد: در این مرحله علاوه بر تدارک بسته‌های حمایتی و معیشتی از سوی خیران بسیجی و بسیجیان پایگاه مقاومت تعداد 110 جهیزیه با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی و ازدواج آسان توزیع خواهد شد.

زارع‌کمالی ادامه داد: این تعداد جهیزیه بین افراد نیازمند که قبلا شناسایی شده‌اند، و شامل 15 قلم کالای اساسی و پذیرایی تا 18 نفر که به راحتی بتوانند زندگی را بچرخانند، می‌شود و مرحله اول این اقدام تا سال 1400 ادامه دارد.

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به توزیع بسته‌های معیشتی یادآور شد: این رزمایش در مرحله اول قبل از ماه مبارک رمضان آغاز و در مرحله دوم در سالروز ولادت با سعادت امام حسن مجتبی(ع) برگزار و مرحله سوم نیز امروز آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به اینک این روند تا ریشه‌کن شدن ویروس منحوس کرونا و پس از این دوران با حمایت خیران ادامه خواهد داشت گفت: سپاه و بسیج همواره در برهه‌های حساس در کنار هموطنان قدرشناس و غیور بوده‌اند.

انتهای پیام
captcha