تأکید نماینده پارلمان اردن بر اخراج سفیر صهیونیستی
کد خبر: 3901774
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷

تأکید نماینده پارلمان اردن بر اخراج سفیر صهیونیستی

رئیس کمیسیون فلسطین در پارلمان اردن، طی سخنانی بر مخالفت با اقدامات اشغالگرانه رژیم صهیونیستی که با هدف گسترش تجاوزها و الحاق بخش‌های بیشتری از کرانه باختری به رژیم اسرائیل در حال انجام است، تأکید کرد و اخراج سفیر صهیونیستی از اردن را خواستار شد.

تأکید نماینده پارلمان اردن بر اخراج سفیر صهیونیستی

به گزارش ایکنا به نقل از خبرگزاری عمون اردن، یحیی السعود، رئیس کمیسیون فلسطین در پارلمان اردن روز گذشته، 8 خرداد طی سخنانی بر مخالفت با اقدامات اشغالگرانه رژیم صهیونیستی که با هدف گسترش تجاوزها و الحاق بخش‌های بیشتری از کرانه باختری به رژیم اسرائیل در حال انجام است، تأکید کرد.

السعود با اشاره به اقدام نیروهای اشغالگر اسرائیل در برداشتن تابلوهایی که نسبت به ممنوعیت ورود صهیونیست‎ها به مناطق اغوار اردن و کرانه باختری هشدار می‌داد، گفت: این عمل بیانگر آن است که اسرائیل دست از تلاش‌های هدفمندانه خود برای اشغالگری برنخواهد داشت؛ اقدامی که علاوه بر امنیت فلسطین، امنیت اردن را هم با خطر مواجه کرده است.

السعود با تأکید بر ضرورت اخراج سفیر صهیونیستی از کشور اردن گفت: تحرکات اسرائیل در راستای عادی‌سازی با اعراب و جلب اعتماد حکومت اردن برای توسعه دامنه اشغالگری‌ها جدی است؛ در عین حال اردن تدبیر و واکنش مفید و اثرگذاری برای توقف هیمنه رژیم صهیونیستی که امنیت اردن و فلسطین را نشانه رفته، نداشته است.

وی در ادامه ملت اردن را به حفظ صف واحد در برابر اسرائیل فراخواند و گفت: با حفظ یکپارچگی علیه طرح‌های اشغالگرانه اسرائیل هیچ یک از نقشه‌های شوم این رژیم غاصب برای اشغال فلسطین و مقدسات اسلامی و مسیحی این سرزمین عملی نخواهد شد.

انتهای پیام
captcha