شهید کردن شهروند معلول نشانه سادیسم صهیونیست‌ها است
کد خبر: 3901955
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴
حماس:

شهید کردن شهروند معلول نشانه سادیسم صهیونیست‌ها است

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس)، شهادت شهروند معلول فلسطینی به دست نیروهای رژیم صهیونیستی را نشانه جنایت‌‌گری و سادیسم سران رژیم صهیونیستی خواند.

حماس: کشتن شهروند معلول فلسطینی نشان دهنده سادیسم سران اشغالگر استبه گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری فلسطین اون لاین، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس)، امروز،‌ دهم خرداد ماه، در واکنش به خبر شهادت شهروند معلول فلسطینی به دست نیروهای صهیونیست تصریح کرد: این اقدام نشانه «جنایت‌‌گری» و «سادیسم» سران رژیم صهیونیستی است.

پلیس رژیم صهیونیستی صبح امروز، به یک جوان فلسطینی دارای نیازهای خاص در منطقه باب‌الاسباط واقع در شهرک قدیمی قدس اشغالی تیراندازی کرده و او را در حالی که خونریزی داشت، بدون ارائه هرگونه خدمات پزشکی رها کردند تا خبر وفات وی تأیید شد.

سخنگوی حماس در  گفت‌و‌گوی مطبوعاتی در این باره گفت: این جنایت‌ها به مثابه هیزمی برای انقلاب ملت رزمنده ما خواهد بود که تا زمان خروج کامل اشغالگران از تمام اراضی خود ساکت نخواهد ماند.

وی در ادامه افزود: پاسخ ملت ما در هر یک از این جنایت‌ها، مقاومتی جدید و انتفاضه‌ای مستمر خواهد بود.

 حازم قاسم با بیان این که رفتار تروریستی سران اشغالگر و عطش آنها به خون فلسطینیان، حجم جنایت‌های آن دسته کشورهایی را نشان می‌دهد که در حال عادی‌سازی روابط خود با این رژیم هستند، تأکید کرد: ادامه تلاش این سازشکاران آنها را به شریک جرم اشغالگران در ریختن خون ملت فلسطین تبدیل خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha