برگزیدگان جشنواره ملی قرآنی، هنری رمضان معرفی شدند
کد خبر: 3901890
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶

برگزیدگان جشنواره ملی قرآنی، هنری رمضان معرفی شدند

مسئول روابط عمومی شورای هماهنگی جلسات قرآن بندر ماهشهر از اعلام نفرات برتر مسابقات جشنواره ملی قرآنی هنری رمضان در فضای مجازی، خبر داد.

علی‌اصغر ارشدی‌فر گاموری، مسئول روابط عمومی شورای هماهنگی جلسات قرآن بندر ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار افتخاری ایکنا، با اعلام نفرات برتر مسابقات جشنواره ملی قرآنی هنری رمضان در فضای مجازی، گفت: این مسابقات در رشته‌های ترتیل‌خوانی سوره قلم ویژه آقایان و بانوان در دو رده سنی زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال، رشته قرائت دعای ربنا(آیه ۱۹۳ سوره مبارکه آل عمران) به سبک ابتهال و مناجات‌خوانی ویژه آقایان، رشته تفسیر قرآن کریم سوره مبارکه قلم و رشته نقاشی قصه‌های قرآنی در سه رده سنی کودکان زیر ۱۰ سال، نوجوانان ۱۱ تا ۱۸ سال و جوانان و بزرگسالان ۱۹ سال به بالا برگزار شد.

وی بیان کرد: در رشته ترتیل‌خوانی زیر 16 سال آقایان، مصطفی دهقان از فردوس خراسان جنوبی مقام اول، امیدرضا پرنلو از نسیم‌شهر تهران، مقام دوم و امیرحسین مقدس از سیرجان کرمان و ابوالفضل نبی‌لو از اسلامشهر تهران مشترکا مقام سوم را کسب کردند. همچنین امیرهادی بایرامی، روشندل خردسال و حافظ کل قرآن کریم از اردبیل، میثم ریاضی، علیرضا حسینی‌فرد و میکائیل ریاضی از بندر ماهشهر به عنوان نفرات ممتاز شناخته شدند.

مسئول روابط عمومی شورای هماهنگی جلسات قرآن بندر ماهشهر ادامه داد: در رشته ترتیل‌خوانی بالای 16 سال آقایان، سیدمحمد صالح موسوی از بندرماهشهر مقام اول، محمد محمدی قلجلو از ارومیه مقام دوم و سعید حسینی‌فرد از بندر ماهشهر و مجید عنان پور از تهران به طور مشترک مقام سوم را به‌دست آوردند. همچنین علی باوی، ابراهیم ربیهاوی و جلیل زنگویی از بندر ماهشهر از نفرات ممتاز این رشته بودند.

ارشدی‌فر گاموری اظهار کرد: زینب‌سادات صندید از تهران، رقیه باوی از بندر ماهشهر و محدثه شکرانی از تبریز به ترتیب مقاوم اول تا سوم رشته ترتیل‌خوانی زیر 16 سال بانوان را به خود اختصاص دادند. فاطمه‌زهرا قربانی از تبریز، فاطمه زهرا سنچولی از گنبد گلستان، احلام قیم، آلاء قنواتی، معصومه جابری، رویا پورکریمی و زینب چعبی از بندرماهشهر نیز به عنوان نفرات برتر این بخش معرفی شدند.

وی افزود: در رشته ترتیل‌خوانی بالای 16 سال بانوان، عذری صبری‌نژاد از خرمشهر، فائزه‌السادات قریشی‌نسب از یزد و مرضیه جلال‌الدین صالحی از بندر امام خمینی‌(ره) شهرستان بندر ماهشهر به ترتیب مقام اول تا سوم را به دست آوردند. همچنین زهرا صالحی سده از اصفهان، ساناز موسی‌نژاد از تهران، فاطمه باوی، عذرا راشدی و سیده رضوان محمدی راد از بندر ماهشهر از نفرات ممتاز این رشته هستند.

مسئول روابط عمومی شورای هماهنگی جلسات قرآن بندر ماهشهر گفت: در بخش آقایان در رشته قرائت دعای ربنا زیر 16 سال، علی واحدی کهورین از کرج مقام اول، مهدیار گودرزی از کرج مقام دوم، و محمدفاضل جنت علی‌پور از رامسر و مصطفی دهقان از فردوس مقام سوم و در رده سنی بالای 16 سال سعید حسینی از بندر امام خمینی(ره) شهرستان بندر ماهشهر مقام اول، سیدمحمد طاهایی از آمل مازندران مقام دوم و ولی کمری از ایوانغرب ایلام مقام سوم را کسب کردند. همچنین حسین غانمی از  بندر ماهشهر و طاهر آلبوغبیش از  بندر ماهشهر به عنوان نفرات ممتاز شناخته شدند.

وی اظهار کرد: در رشته تفسیر سوره مبارکه قلم در بخش آقایان، سجاد پورکریمی، علی خالدی، مسعود معتدلی، هادی محمودیان از بندر ماهشهر و سیدعلیرضا افشانی از بهبهان، و در بخش بانوان اسما عسکری‌فر، نرگس عسکری‌مهر، سیده‌معصومه موسوی شمسی‌پور و زینب هلالی از بندر ماهشهر، هاجر قباشی و حسنه نزار نژادیان از خرمشهر و زینب باختر از اصفهان، نفرات برتر معرفی شدند.

ارشدی‌فر گاموری ادامه داد: ریحانه گریزی‌زاده از اهواز، فاطمه‌سادات حسینی، فاطمه رشیدی،  امیرعلی حیدری، محمد‌مهدی مقدم و محمد شعبانی از بندر ماهشهر از نفرات برتر رشته نقاشی قصه‌های قرآنی در رده سنی کودکان زیر 10 سال هستند. همچنین در رشته نقاشی قصه‌های قرآنی نوجوانان در رده سنی 11 تا 18 سال، ستایش گنجی‌پور، مبینا حسنی و سیدرضا احمدی از بندر ماهشهر، و آرین صادقی از ملارد تهران به عنوان نفرات برتر شناخته شدند.

وی اضافه کرد: فاطمه عقابی از شوش، نسرین طیرانی از تهران، راحله پور‌زینال از تبریز، زهرا اسعدی از اصفهان و هاجر اسفندیاری از اصفهان از نفرات برتر رشته نقاشی قصه‌های قرآنی رده سنی جوانان و بزرگسالان 19 سال به بالا، هستند.

ارشدی‌فر گاموری یادآور شد: در این جشنواره ۳۰ روزه که با میزبانی شورای هماهنگی جلسات قرآن بندر ماهشهر و همکاری شرکت پتروشیمی امیر کبیر برگزار شد بیش از ۷۰۰ شرکت‌کننده از سراسر کشور به رقابت پرداختند.
انتهای پیام
captcha