برگزاری مسابقه «فرهنگ قرآنی» به‌مناسبت سالروز وفات حضرت عبدالعظیم(ع)
کد خبر: 3901908
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳

برگزاری مسابقه «فرهنگ قرآنی» به‌مناسبت سالروز وفات حضرت عبدالعظیم(ع)

به مناسبت ایام رحلت حضرت عبدالعظیم(ع) مسابقه مفاهیم «فرهنگ قرآنی» از کتاب «حکمت‌نامه حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)» تألیف آیت‌الله محمد محمدی ری‌شهری در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، به مناسبت ایام رحلت محدث والامقام حضرت عبدالعظیم(ع)، مسابقه مفاهیم «فرهنگ قرآنی» با هدف توجه به مناسبت‌های مذهبی و پی بردن به مفاهیم قرآنی و عمل به آن، و همچنین تربیت قرآنی و اسلامی، رعایت سبک زندگی اسلامی و آشنایی بیشتر با نحوه زندگی ائمه اطهار(ع) برگزار می‌شود.

این مسابقه از سوی مرکز آموزش قرآن کریم آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) از کتاب «حکمت‌نامه حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)» تألیف آیت‌الله محمد محمدی ری‌شهری که در سال ۱۳۹۰ توسط انتشارات مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث به چاپ رسیده است، برگزار می‌شود.

از جمله سرفصل‌های اصلی این کتاب ۱۷۱ صفحه‌ای می‌توان به عناوین حکمت‌های اعتقادی، حکمت‌های عبادی، محاسن اخلاق و رفتار، بدی‌های اخلاق و رفتار و حکمت‌های جامع اشاره کرد.

علاقه‌مندان به مدت یک ماه فرصت دارند با دریافت فایل PDF این کتاب از پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز آموزش قرآن کریم آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) و پاسخ به 10 سؤال(چهارگزینه‌ای) در این مسابقه شرکت کنند. به برگزیدگان به قید قرعه جوایز متبرک اعطا می‌شود.

مریم احمدی
انتهای پیام
captcha