زائران اماکن متبرکه البرز به پویش «وصال یار» بپیوندند
کد خبر: 3901924
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳

زائران اماکن متبرکه البرز به پویش «وصال یار» بپیوندند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: با توجه به بازگشایی امکان متبرکه و حرم‌های مطهر(ع)، متقاضیان می‌توانند با ثبت این لحظات در طرح و پویش «وصال یار» شرکت کنند.

زائران اماکن متبرکه به پویش «وصال یار» بپیوندند

حجت الاسلام و المسلمین ولائی‌برحق، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از برگزاری طرح «وصال یار» خبر داد و گفت: در پی بازگشایی صحن حرم‌های مطهر ائمه اطهار و امامزادگان(ع) اجرای این طرح در دستور کار قرار گرفت.
وی با بیان اینکه دوران شیوع کرونا بسیار سخت و طاقت‌فرسا بود، بیان کرد: خبر بازگشایی این اماکن مطهر، آرامشی برای قلوب این عزیزان بود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به استقبال باشکوه مردم از بازگشایی بقاع متبرکه گفت: متقاضیان می‌توانند با ثبت چنین لحظاتی در پویش وصال یار شرکت کنند.
ولائی برحق تصریح کرد: این طرح در سراسر کشور اجرا شده و علاقه مندان می‌توانند این لحظه ناب را در قالب فیلم یک دقیقه‌ای با تلفن همراه ضبط نموده و به صفحه رسمی اینستاگرام نهضت تبلیغات اسلامی البرز، به نشانی https://www.instagram.com/nehzat_eslami_alb ارسال کنند.
به گفته وی مهلت تاریخ ارسال فیلم تا پایان خرداد بوده و به فیلم‌هایی که بیشترین بازدید را داشته باشد هدایای نفیسی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha