برگزاری جلسه هماهنگی دبیر طرح ملی تلاوت با مدیران مؤسسات مجری
کد خبر: 3901958
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲

برگزاری جلسه هماهنگی دبیر طرح ملی تلاوت با مدیران مؤسسات مجری

جلسات هماهنگی با مؤسسات جدیدالورود به طرح ملی تلاوت در استان‌های مختلف از سوی دبیر ستاد طرح برگزار شد.

به گزارش ایکنا؛ با توجه به آغاز شیوع کرونا از اسفندماه در کشور، همایش مدیران مؤسسات مجری طرح ملی تلاوت برگزار نشد. این همایش سالانه با هدف هر چه بهتر برپا شدن طرح ملی تلاوت، پرسش و پاسخ، چگونگی تهیه کتاب‌های طرح و بهره‌مندی مؤسسات قرآنی با توانمندی‌های یکدیگر برپا می‌شود.

در این راستا، جلسه هماهنگی دبیر طرح ملی تلاوت با مدیران مؤسسات فاطمةالزهرا(س) جزیره قشم، مؤسسه دارالقرآن امام علی(ع) بندرعباس، مؤسسه امام رضا(ع) کرمان و ذکر جمیل فارس برپا شد که در روزهای آینده نیز با دیگر مؤسسات مجری طرح نیز هماهنگی انجام می‌شود.

حسین مقدم‌کیا، دبیر ستاد طرح ملی تلاوت، گفت: با آغاز کرونا و تعطیلی بسیاری از مراکز آموزشی، کلاس‌های آموزش مجازی طرح ملی تلاوت در همه استان‌های مجری برگزار و با استقبال خوبی همراه شد، به طوری که در ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن کریم از فضای اینستاگرام با تلاوت نخبگان قرآنی برپا شد.

به منظور فراگیری و اجرای طرح، نگاه ملی و بومی بیش از اکنون در همه استان‌ها به منظور شناسایی استعدادهای قرآنی و پرورش نوجوانان در نظر گرفته شد.

بر اساس برنامه‌ریزی‌، پیش‌نیاز دوره آموزشی طرح ملی تلاوت در تابستان و شروع دوره آموزش ترم یک در مهرماه، ترم دوم در بهمن‌ماه و آزمون آن در اردیبهشت‌ماه سال آینده و همچنین دوره آموزشی ترم سوم در تابستان انجام می‌شود. پس از عادی شدن شرایط کشور، کلاس‌های مجازی در کنار دوره‌های حضوری برای علاقه‌مندان و قرآن‌آموزان مؤسسات مجری طرح ملی تلاوت برگزار خواهد شد.

برگزاری جلسه هماهنگی دبیر طرح ملی تلاوت با مدیران مؤسسات مجری

انتهای پیام
captcha