بررسی خصوصیات و سیره عملی معمار انقلاب در رادیو زیارت
کد خبر: 3901975
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹

بررسی خصوصیات و سیره عملی معمار انقلاب در رادیو زیارت

ویژه برنامه «عبد صالح» با تبیین و بررسی سیره و سوابق مبارزات حضرت امام خمینی(ره) با موضوعات متنوع و کارشناسی تاریخی صاحب‌نظران این حوزه به‎صورت زنده از «رادیو زیارت» پخش می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «عبد صالح» با موضوع سیره امام خمینی(ره) به‎صورت زنده از استودیو صبا رادیو زیارت پخش می‌شود. این برنامه که از بخش‎های متنوعی بهره برده است به تهیه‎کنندگی محمدناصر رازجو و اجرای مهرام کاظمی تولید می‌شود.

«عبد صالح» از بخش‎هایی همچون کارشناسی با موضوع مرور اندیشه‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، سیره و شیوه امام خمینی(ره) در خانواده، بیان خاطرات یاران و شاگردان امام و پخش نظرات و گزارش‌های مردمی تشکیل شده است.
 
همچنین مقرر شده؛ درصورت هم زمانی این برنامه با سخنرانی مقام معظم رهبری مدظله العالی، سخنان معظم‎له به‎طور کامل در این برنامه پوشش داده شود. در «عبد صالح» ارتباط تلفنی و بهره‎گیری از کارشناسی آیات عظام مکارم شیرازی و ناصری و عبدخدایی به‎صورت تلفنی پخش می‎شود.

«عبد صالح» به‎مدت ۱۲۰ دقیقه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ روز چهاردهم خرداد از استودیوی صبا رادیو زیارت به‎صورت زنده پخش می‌شود. ویژه برنامه «صحن امام» عصر روز سیزدهم و چهاردهم خرداد، از ساعت ۱۹ تا ۲۱ به مدت ۱۲۰ دقیقه و به تهیه‎کنندگی محمدجواد دهقان به صورت زنده روی آنتن می‎رود. اجرای این برنامه را میثم مسرور به‌عهده دارد.

در این برنامه نظر امام خمینی(ره) درباره زیارت، شیوه و سیره ایشان بیان و خاطراتی از همراهان و یاران ایشان در ایام حضور و تبعید ایشان در نجف اشرف پخش می‎شود.

«صحن امام» از استودیو اختصاصی رادیو زیارت در صحن انقلاب حرم حضرت امام رضا علیه السلام روی آنتن می‎رود. «رادیو زیارت» را می‎توان از طریق موج FM ردیف ۵/۹۹ در شهر‌های مشهد مقدس، شیراز، بجنورد، بیرجند و در شهر تهران ردیف ۵/۸۹ و شهر قم ۱/۹۹ مگاهرتز و همچنین در سراسر کشور و همچنین برای همه مشتاقان در سراسر جهان از طریق پایگاه اطلاع رسانی شبکه به نشانی ziarat.seda.ir و پایگاه ایران‌صدا به‎صورت زنده قابل دریافت است.
انتهای پیام
captcha