برگزاری مسابقه كتابخوانی ویژه سالروز ارتحال امام(ره) در فارس
کد خبر: 3901991
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰

برگزاری مسابقه كتابخوانی ویژه سالروز ارتحال امام(ره) در فارس

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس از برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه بزرگداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) با همكاری ستاد امر به معروف و نهی از منكر استان و با محوریت وصیت‌نامه امام راحل در خصوص انجام فریضتین در حوزه ورزش خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، حیدرعلی كامیاب، مدیركل ورزش و جوانان فارس امروز، 10 خرداد در جمع خبرنگاران از برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه بزرگداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) خبر داد و گفت: این رویداد فرهنگی با همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر فارس و با محوریت وصیت‌نامه بنیانگذار جمهوری اسلامی پیرامون انجام فریضتین در حوزه ورزش، برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت مطالعه در سیره عملی امام خمینی(ره)، گفت: امروز هم یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب در حوزه فرهنگ، افزایش کمیت و کیفیت مطالعه و تسری این مهم به عنوان فرهنگی تأثیرگذار است.

دبیرستاد ساماندهی امور جوانان استان فارس ادامه داد: برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی، گامی است برای نهادینه کردن عادت به مطالعه در سطوح مختلف جامعه خصوصا قشر نوجوان و جوان به عنوان نیروهای تأثیرگذار و پیشرو در هر کشوری.

کامیاب با بیان اینکه تشویق و ترغیب مردم خصوصاً جوانان به کتاب و کتابخوانی عاملی موثر بر شناسایی استعدادها در جامعه و زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت کشور و جامعه خواهد بود، افزود: اگر فرهنگ کتاب و مطالعه در جامعه‌ ما رونق پیدا کند و علاقه‌مندان زیادی به آن رو آورند باعث توسعه و گسترش کشور و سرفرازی ملت و جامعه خواهد شد.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه که همراه با اهدای جوایز نفیس به ۱۴ تن از برندگان آن خواهد بود می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص چگونگی شرکت در این مسابقه به سایت اداره‌کل ورزش و جوانان استان یا کانال‌های ارتباطی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مراجعه کنند.

کامیاب یادآور شد: سئوالات و برگه پاسخنامه این مسابقه روی سایت اداره‌کل ورزش و جوانان فارس بارگذاری شده است و علاقه‌مندان تا پایان خرداد امسال فرصت خواهند داشت که پاسخ‌نامه تکمیل شده را به شماره تلفن همراه ۰۹۰۱۸۱۳۷۲۱۷ ارسال و در این مسابقه شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha