تروریسم صهیونیستی اراده ادامه مقاومت را بیشتر می‌کند
کد خبر: 3902023
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۱
جهاد اسلامی:

تروریسم صهیونیستی اراده ادامه مقاومت را بیشتر می‌کند

جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که افزایش اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی نه تنها باعث تسلیم شدن فلسطینیان نمی‎شود، بلکه عزم و اراده آنها برای مبارزه و ادامه مقاومت و جهاد را بیشتر می‌کند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از العالم، جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای به شهادت جوان معلول فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست واکنش نشان داد و اعلام کرد: ملت و مقاومت ما اجازه نخواهند داد، این خون‌ها به هدر برود.

جهاد اسلامی افزود: برای شهدای تروریسم صهیونیستی از جمله «ایاد الحلاق» جوان 32 ساله معلول ذهنی که با خونسردی اعدام می‌شوند، عزاداری می‌کنیم.

در این بیانیه آمده که این جنایت‌ها به عنوان لکه ننگی بر پیشانی توطئه‌گران و افراد فرومایه باقی خواهد ماند و به عنوان نفرین، همیشه پشت سر رژیم صهیونیستی خواهد بود.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین افزود: افزایش اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی نه تنها باعث تسلیم شدن فلسطینیان نمی‎شود، بلکه اراده آنها برای مبارزه و ادامه مقاومت و جهاد را بیشتر می‌کند.

نظامیان صهیونیست امروز یک «ایاد الحلاق» جوان 32 ساله فلسطینی دارای نیازمندی‌های خاص (معلول ذهنی) را به ظن همراه داشتن اسلحه به شهادت رساندند، اما پس از شهادت وی مشخص شد که او هیچ سلاحی به همراه نداشته است.

انتهای پیام
captcha