کرونا فرهنگ اصیل ایرانی ـ اسلامی را به نمایش گذاشت
کد خبر: 3902184
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳

کرونا فرهنگ اصیل ایرانی ـ اسلامی را به نمایش گذاشت

فرمانده نیروی انتظامی فارس با اشاره به کمک‌های مؤمنانه ملت ایران در دوران شیوع کرونا، گفت: در حالیکه بسیاری از کشور‌های مدعی، تمدن و ثروت خود را به رخ دنیا می‌کشند و احتیاجی به وجود سالمندان و کمک به آن‌ها نمی‎بینند، در این سوی دنیا، ایرانی‌ها با کمک مؤمنانه انسانیت را به نمایش گذاشتند.

به گزارش ایكنا از فارس، رهام‌بخش حبیبی، فرمانده نیروی انتظامی فارس، امروز، ۱۱ خرداد ماه در آیین توزیع بسته‎های معیشتی این نیرو در جمع خبرنگاران، افزود: پس از شیوع کرونا ویروس با فرمان رهبری گروه‌های مختلفی بسیج شدند تا به فرمان ایشان مبنی بر اجرای طرح مؤمنانه لبیک بگویند که ناجا نیز به سهم خود ورود کرد.

وی افزود: در حالی‌که بسیاری از کشورهای مدعی، تمدن و ثروت خود را به رخ دنیا می‌کشند و احتیاجی به وجود سالمندان خود و کمک به آن‌ها نمی‎بینند اما در این سوی دنیا، ایرانی‌ها با کمک مؤمنانه انسانیت را به نمایش گذاشتند.

حبیبی با بیان اینکه فارس مردم بی نظیری دارد، افزود: مردم این استان در زمینه کرونا همکاری خوبی با نیروی انتظامی در گندزدایی و پاکسازی پاسگاه‌ها، کلانتری‎ها و سایر واحدهای ناجا داشتند و بیش از یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان کمک کردند.

وی با اشاره به برگزاری مرحله دوم رزمایش کمک‌های مؤمنانه، افزود: در این مرحله ۲۰۰ بسته معیشتی به ارزش بیش از ۹۰ میلیون تومان میان جامعه هدف(نیروهای پاسگاه‌ها و واحدهای دور دست) توزیع شد.

فرمانده انتظامی فارس یادآور شد: در مرحله اول این رزمایش، بیش از ۲۰۰ بسته معیشتی میان جامعه هدف توزیع شده بود و مرحله سوم این رزمایش نیز در آینده‌ای نزدیک اجرایی می‌شود.

حبیبی با بیان اینكه طی مدت اخیر شاهد حرکت‎های زیبایی بودیم،‌ گفت: در این مدت مشاهده كردیم کسانی که خود از وضعیت معیشتی خوبی برخوردار نبودند اما در این طرح شرکت کردند و همه مهربانی خود را در طبق اخلاص گذاشتند که این خود درس اخلاقی بزرگی به دنبال دارد.

انتهای پیام
captcha