کارشناسان پلیس آمادگی حضور در مکان‌های آموزشی را دارند
کد خبر: 3902355
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰

کارشناسان پلیس آمادگی حضور در مکان‌های آموزشی را دارند

فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره بر لزوم حضور کارشناسان پلیس در سطح مدارس و آشنا کردن دانش‌آموزان با آسیب‌های اجتماعی در جامعه بیان کرد: کارشناسان پلیس آمادگی حضور در مکان‌های آموزشی را دارند.

طرح همیاران پلیس بستری برای ترویج فرهنگ خودکنترلی استبه گزارش ایکنا از یزد، عباسعلی دانافر، مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد، روز گذشته، 11 خردادماه در دیدار با سردار بهدانی‌فرد، فرمانده انتظامی استان یزد، اظهار کرد: 26 سال صدرنشینی استان یزد در کنکور سراسری مرهون همت و تلاش دانش آموزان، وجود معلمان علاقه‌مند، دلسوز و تلاشگر و با وجدان کاری، اولیا گرانقدر و خیران بزرگواری است که عاشقانه در راه تعلیم و تربیت قدم نهاده اند و از هیچ سعی و کوششی دریغ نکرده اند.

وی جایگاه امنیت در جامعه را بسیار رفیع و مهم دانست و افزود: شاهد امنیت بسیار مطلوبی در استان هستیم که به دلیل تلاش‌ها و فداکاری‌های پلیس استان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد با بیان اینکه اگر امنیت نبود نمی‌توانستیم این موفقیت‌ها را کسب کنیم گفت: انسجام و ارتباط تنگاتنگ پلیس و آموزش و پرورش در آموزش و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بسیار مؤثر است.

سردار بهدانی‌فرد، فرمانده انتظامی استان یزد نیز در این دیدار گفت: آموزش و پرورش بعد از خانواده به عنوان مهمترین مرکز آموزش دانش آموزان و پرورش و تربیت آنهاست.

وی با اشاره بر لزوم حضور کارشناسان پلیس در سطح مدارس و آشنا کردن دانش‌آموزان با آسیب‌های اجتماعی در جامعه بیان کرد: کارشناسان پلیس آمادگی حضور در مکان‌های آموزشی را دارند.

این مقام ارشد انتظامی استان، آموزش و پرورش را بستر و فرصت بسیار خوبی برای آموزش مردم دانست و گفت: جرایم دانش‌آموزی کاهش قابل توجهی یافته است و این کاهش آمار نشان می‌دهد که فعالیت‌های ترویجی و فرهنگی و آموزشی مطلوبی توسط پلیس و آموزش و پرورش در سطح مدارس دنبال شده است.

بهدانی‌فرد افزود: ظرفیت خوبی در حوزه همیاران پلیس ایجاد شده است و از این رو سازماندهی دانش آموزان و آموزش به آن‌ها در سنین پایین اثرگذارتر خواهد بود.

فرمانده انتظامی استان یزد ضمن اشاره به طرح همیاران پلیس گفت: با توجه به اینکه آموزش در سنین پایین اثرگذارتر است بنابراین طرح همیاران پلیس می‌تواند اثر مناسبی بر امنیت جامعه داشته باشد و بستر لازم را برای تبعیت از قانون و ترویج فرهنگ خودکنترلی فراهم کند.

انتهای پیام
captcha