مراسم بزرگداشت ارتحال امام(ره) در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3902579
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶

مراسم بزرگداشت ارتحال امام(ره) در یزد برگزار می‌شود

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد از برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال امام راحل و شهدای قیام خونین و مردمی ۱۵ خرداد امشب، ۱۳ خردادماه در امامزاده سیدجعفر محمد(ع) یزد خبر داد.

مراسم بزرگداشت ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) در یزد برگزار می‌شودسعید زارع، جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد، در گفت‌وگو با ایکنا یزد، با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) یک فیلسوف و یک عارف بزرگ و یک فقیه و مجتهد است اظهار کرد: در واقع دنیا در برابر شخصیت ایشان سر تعظیم فرود آورده است.

وی ادامه داد: نقش، جایگاه و آرمان‌ها‌ی امام خمینی (ره) باید به نسل جدید منتقل شود زیرا که اندیشه‌های امام راحل رمز پایداری انقلاب اسلامی است.

زارع با اشاره به اینکه قیام ۱۵ خرداد ۴۲ نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی است و زمینه‌ساز انقلا‌بی شد که امروز تحت هدایت‌های رهبر انقلاب سینه به سینه همه مستکبران دنیا ایستاده است گفت: این قیام تاثیر بسیار زیادی در شکل‌گیری جریانات انقلاب و حتی پیروزی انقلاب اسلامی داشت اما به رغم این اهمیت بسیار، مورد غفلت قرار گرفته است.

وی ادامه داد: برای بزرگداشت این واقعه و زنده نگه داشتن آن همچنین آشنایی جوانان با چنین وقایع تاریخی باید از تمام توان خود مایه بگذاریم.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد از برگزاری مراسم سی و یکمین سالگرد ارتحال حضرت امام(‌ره) و پنجاه و هفتمین سالگرد قیام تاریخ ساز ۱۵ خرداد امشب، ۱۳ خردادماه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در محل آستان مقدس امامزاده سیدمحمد جعفر(‌ع) یزد خبر داد.

وی بیان کرد: این مراسم با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و ملاک عمل قرار گرفتن شان و منزلت استثنایی رهبر کبیر انقلاب و با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین فرشاد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha