امام خمینی(ره)؛ بهترین الگو برای رسیدن به ظهور
کد خبر: 3902598
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲
در گفت‌و‌گو با ایکنا بیان شد:

امام خمینی(ره)؛ بهترین الگو برای رسیدن به ظهور

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه املش معمولاً شخصیت‌های سیاسی بعد از مدتی اُفول می‌کنند اما انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) بعد از گذشت چند دهه، هنوز پابرجا و زنده است تا مسیر را برای رسیدن به ظهور مهیا کند.

حجت‌الاسلام داود دوستار، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه املش در گفت‌وگو با خبرنگار افتخاری ایکنا با تسلیت به مناسبت فرارسیدن سی و یکمین سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی(ره)، گفت: امام راحل نمونه‌ای از همه خوبی‌های عالم است و به خاطر همین می‌توان گفت که این شخصیت بزرگ به جهت برخورداری از کمالات شخصیتی در ابعاد و زوایای مختلف، انسانی نادر و در مقایسه با غیر معصومین بی‌نظیر بودند.

وی بیان کرد: استاد شهید آیت‌الله مرتضی مطهری که 12 سال افتخار شاگردی امام راحل را داشتند در مورد ایشان می‌گوید «او را مجموعه‌‌ای از ایمان‌ها یافتم، او کسی بود که ایمان به راه و هدفش داشت، صبر و ثبات قدم امام، توکل به خداوند، شجاعت و بصیرت امام سعه صدر، روحیه شهادت‌طلبی، احساس تکلیف در انجام وظایف امام ستودنی بود.»

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه املش با اشاره به مهم‌ترین ویژگی‌های شخصیتی امام خمینی(ره)، گفت: امام راحل بعد از غیبت کبری تنها کسی بودند که تشکیل حکومت اسلامی دادند و این امر بستر‌ساز حکومت امام زمان(عج) شد.

دوستار اظهار کرد: از دیگر خصوصیات امام خمینی(ره) می‌توان به مشروعیت حکومت بی‌نظیر ایشان اشاره کرد. معمولاً شخصیت‌های سیاسی بعد از مدتی اُفول می‌کنند اما انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) بعد از گذشت چند دهه، هنوز پابرجا و زنده است تا مسیر را برای رسیدن به ظهور مهیا کند.

الیاس عبداله‌پور
انتهای پیام
captcha