مدیرکل فرهنگ و ارشاد اصفهان از سمت خود کناره‌گیری کرد
کد خبر: 3902608
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اصفهان از سمت خود کناره‌گیری کرد

سیدسعید سرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان که کمتر از 2 ماه به این سمت منصوب شده بود، از سمت خود کناره‌گیری کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان از سمت خود کناره‌گیری کرد

به گزارش ایکنا از اصفهان، سیدسعید سرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان که کمتر از 2 ماه یعنی در 27 فرودین‌ماه امسال به این سمت منصوب شده بود، از سمت خود کناره‌گیری کرد.

سید سعید سرابی دلیل استعفای خود را دلایل شخصی و خانوادگی دانسته و گفته است در حال حاضر قادر به انجام وظایف خود در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان نیستم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، سیدسعید سرابی با بیان دلیل استعفایش گفت: گرفتن این تصمیم برایم بسیار سخت بود، اما به دلیل شرایط خاص خانواده و کسالت فرزندم و عدم امکان حضورم در اصفهان مجبور به این تصمیم شدم و از حدود 15 روز پیش استعفای خود را تقدیم وزیر محترم کردم که امروز پذیرفته شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان بیان کرد: با هدف ایجاد تحول در حوزه فرهنگ و هنراستان اصفهان سمت مدیرکلی این استان را پذیرفتم، اما شرایط به گونه‌ای است که در حال حاضر با اولویت موضوع خانواده قادر به ادامه کار نیستم.

سرابی با قدردانی از همکاری علما، مسئولان و اصحاب فرهنگ و هنر استان هنرپرور اصفهان، به ویژه همکاران اداره کل، اضافه کرد: ظرفیت همکاران و مدیران بومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، ظرفیتی کامل است و قطعاً با تدبیر وزیر محترم در بهره‌گیری از این ظرفیت و همراهی جامعه فرهنگی و هنری استان که جملگی بسیار مجرب و نجیب هستند، هیچ خللی در جریان خدمت‌رسانی به عرصه خطیر فرهنگ استان ایجاد نخواهد شد.

یادآور می‌شود، سیدسعید سرابی 27 فروردین 99 با حکم وزیر فرهنگ و ارشاداسلامی به سمت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان منصوب شده بود.

انتهای پیام
captcha